Rex Hotel
Hotel a Lorient amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Rex Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
18 de gen. - 19 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Divan llit
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable o per satèl·lit
Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

28 Cours De Chazelles, Lorient, Morbihan, 56100
Sobre aquest allotjament
Rex Hotel
Allotjaments similars

ibis Lorient Centre Gare
ibis Lorient Centre Gare
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 18 opinions
Preu actual: 83 €
taxes i impostos inclosos
17 de gen. - 18 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Rex Hotel Lorient
Rex Lorient
Rex Hotel Hotel
Rex Hotel Lorient
Rex Hotel Hotel Lorient
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rex Hotel
8,2
Molt bo
8,6
Neteja
7,4
Ubicació
8,6
Personal i servei
9,4
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
eric
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eric
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Robert
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Amélie
Viatge de negocis
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Amélie
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
Viatge en grup
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada de 2 nits (juny 2025)
2/10, Horrible
Christophe
10 de juny de 2025
Christophe
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
G
21 de maig de 2025
G
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gérant au top
Christopher
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederique
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederique
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Emelyne
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emelyne
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Florian
Viatge de negocis
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Florian
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Charles
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charles
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamed lamine
20 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed lamine
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
Viatge de negocis
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Sylvie
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
sandra
29 de set. de 2023
sandra
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Bernard
9 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernard
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Quentin
Viatge de negocis
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quentin
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Thomas
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Rashel
1 de febr. de 2023
Rashel
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Julie
30 d’oct. de 2022
Julie
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Kristina
24 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristina
Estada de 4 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Alain
Viatge en família
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très satisfaisant - Micromégas
Alain
Estada de 2 nits (des. 2021)








