King Konfort Hotel
Hotel a Maringá amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament King Konfort Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple (Quadruple Room)

Habitació quàdruple (Quadruple Room)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Standard Room King-size bed)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran (Standard Room King-size bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

326 Rua Campos Sales, Zona 07, Maringá, 87020-080
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HUS HOTEL MARINGA
HUS HOTEL MARINGA
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 448 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 9.00 BRL per allotjament i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 28 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
King Konfort Hotel Maringa
King Konfort Maringa
King Konfort
King Konfort Hotel Hotel
King Konfort Hotel Maringá
King Konfort Hotel Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: King Konfort Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de febr. de 2025
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Daniel
Viatge de negocis
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Daniel
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUCAS
Viatge de negocis
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUCAS
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Moacir
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moacir
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Patricia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jackson
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jackson
Estada de 4 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Roni
Viatge en família
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Melhorar o banheiro do quarto
Roni
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Alexandre
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rogério
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogério
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dionatan
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dionatan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabiano
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Confortável.
Fabiano
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
AMANDA
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
AMANDA
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
RODRIGO
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RODRIGO
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anderson
Viatge en família
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Anderson
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
24 de des. de 2024
Daniel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Mario
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Mario
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
William
Viatge de negocis
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
William
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernanda
2 de des. de 2024
Fernanda
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
Viatge en família
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernando
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
jussara oliveira de
24 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jussara oliveira de
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Géssika
19 de nov. de 2024
Géssika
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvana
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvana
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Adenilson
29 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Esse não volto.
Adenilson
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Paulo
28 d’oct. de 2024
Paulo
Estada d’1 nit (oct. 2024)