Hotel Galli
Hotel a Londrina amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Galli





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 30 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
7,6 sobre 10
Bé
(10 opinions)
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
El més destacat
Televisor
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Tiradentes 2055, Londrina, PR, 86071-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Crillon Palace Hotel
Crillon Palace Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
8.0 de 10, Molt bé, 334 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Galli Hotel
Hotel Galli Londrina
Hotel Galli Hotel Londrina
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Galli
Opinions
7,0
Bo
7,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
4,8/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juliana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Eduardo R
1 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo R
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Márcio
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Márcio
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helcio
Viatge en família
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helcio
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Beatriz
22 de febr. de 2025
Beatriz
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
16 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Denilson
Viatge en grup
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denilson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Célia Cristina
2 de febr. de 2025
Célia Cristina
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Leandro
14 de gen. de 2025
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Leandro
Viatge en grup
12 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Péssimo
Leandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Aparecido Pereira
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aparecido Pereira
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Luana A
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luana A
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Gabriel Augustus
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel Augustus
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gabriel
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Valério
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pior hotel que ja fiquei. Melhor dormir na rua
Valério
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Walquiria
2 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não voltaria



Walquiria
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Valdecir
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não é um bom custo benefício
Valdecir
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Flamarion
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flamarion
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Wellington
9 de nov. de 2024
Wellington
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
4/10, Deficient
Andre
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
IDA
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IDA
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vilma
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vilma
Estada d’1 nit (oct. 2024)