Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Ingá Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Apartament superior

Apartament superior
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Sala d'estar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Room Executive

Room Executive
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Metrópole Maringá
Hotel Metrópole Maringá
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 664 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 80.00 BRL per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Ingá Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lev
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lev
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
DANTE J P
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
DANTE J P
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jose
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
jorge luis
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jorge luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gerhard, Nuernberg
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
oene
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bem razoavel
oene
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Emily Fernanda
Viatge en família
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Emily Fernanda
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
RODRIGO
14 de gen. de 2025
RODRIGO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dr Selwyn, Londrina
Viatge en família
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dr Selwyn
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
José Eduardo
9 de gen. de 2025
José Eduardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
marcos antonio
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marcos antonio
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ricardo
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Iolanda
2 de gen. de 2025
Iolanda
Estada de 3 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
Suzieli
28 de des. de 2024
Suzieli
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Anderson
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anderson
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JAIRO
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Necessidade de melhorar
JAIRO
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Maria Isabel
9 de des. de 2024
Maria Isabel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Patricia
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Patricia
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcius
2 de des. de 2024
Marcius
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
MARCELO ADAMS
29 de nov. de 2024
MARCELO ADAMS
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Deborah
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEGUEI E MEU QUARTO ESTAVA COM A PORTA ABERTA

Deborah
Estada de 3 nits (nov. 2024)