Golden Ingá Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Maringá amb esmorzar gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Ingá Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Esmorzar diari d'estil bufet gratuït
Piscina a l'aire lliure i gandules
Recepció
Sala de reunions

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Piscina
  • Servei d’habitacions
  • S’admeten animals
  • Aparcament disponible
  • Esmorzar inclòs
  • Gimnàs
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
22 de set. - 23 de set.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions

Apartament Deluxe

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Ventilador
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Apartament superior

7,6 sobre 10
(4 opinions)

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Ventilador
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals grans

Apartment Deluxe

  • 45 metres quadrats
  • Capacitat per a 2

Quadruple Room Executive

  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 5

Quadruple Room Executive

  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 5

Triple Room Executive

  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 4

Room Executive

  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 2

Double Room Executive

  • 35 metres quadrats
  • Capacitat per a 3

Quadruple Room Deluxe

  • 40 metres quadrats
  • Capacitat per a 5
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060

Què hi ha als voltants

  • Ajuntament de Maringá - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Parc Inga - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Catedral de Maringá - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Universitat Estatal de Maringá - 18 minuts a peu - 1.6 km
  • UniCesumar Maringá - 4 minuts en cotxe - 2.9 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Maringá-Silvio Name Junior Regional (MGF): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Simples Assim - ‬3 minuts a peu
  • ‪Tap 8 - ‬3 minuts a peu
  • ‪Kikão Lanches - ‬1 minuts a peu
  • ‪Restaurante Napoli - ‬3 minuts a peu
  • ‪Casarão da XV - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Ingá Hotel

Hotel a Zona 01
Has pensat a allotjar-te a Golden Ingá Hotel? Aprofita que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa i una sala de jocs o videojocs. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs serveis de tintoreria o bugaderia i un gimnàs a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Servei d'aparcador de cotxes (de pagament), ascensor i caixa forta a la recepció
  • Premsa gratuïta al vestíbul, allotjament lliure de fum i atenció multilingüe
  • Sala de banquets, magatzem d'equipatge i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 103 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Ventiladors, servei de neteja diari i escriptoris

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (30 BRL per nit)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:00
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de jocs o videojocs
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 26 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 30 polzades

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Ventilador

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 80.00 BRL per allotjament per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 30.00 BRL per nit.
  • Càrrec per animals de companyia: 80.00 BRL per allotjament per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá

Preguntes freqüents

Golden Ingá Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Golden Ingá Hotel?

Amb data 21 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Golden Ingá Hotel el dia 22 de set. de 2025 són d'almenys 63,80 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Golden Ingá Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 80.00 BRL per allotjament i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Golden Ingá Hotel?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 30.00 BRL per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Ingá Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Ingá Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Golden Ingá Hotel?

Aquest hotel es troba a Zona 01 i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Ajuntament de Maringá, Plaça Napoleao Moreira da Silva i Parc Inga. Centre Comercial Avenida i Catedral de Maringá també són a menys de 10 min.

Opinions: Golden Ingá Hotel

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 79 de 145 opinions
Puntuació 8: Bo. 46 de 145 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 145 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 145 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 145 opinions

8,6/10

Neteja

9,0/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

husni

Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Patricia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

IGNEZ DE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Marçal

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

JULIO CESAR DO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Italo Cassio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Lucas

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Lucas

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

JULIO CESAR DO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Sandra

Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

JULIO CESAR DO

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Eder

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Paula

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito boa, otimo café da manhã, academia simples mais muito bom. Otima localização!
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Alan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Lev

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The breakfast did not have many vegetarian options. The air conditioner in the room worked poorly. The holel retaurant and the sweeming pool were closed almost all the time.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

DANTE J P

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Localização excelente. Atendimento da recepção muito bom! Homem em reformas.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

jorge luis

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
apto grande, limpo, bom custo beneficio. detalhe ruim toalhas de banho muito gastas.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Gerhard, Nuernberg

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr reichhaltiges Frühstück!
Estada de 7 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

José

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

oene

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Bem razoavel

Foi razoavel. A cama de casal era muito estreita. O café da manhã era razoavel.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Emily Fernanda

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Quarto confortável e amplo. Deixamos o papel na porta para limpar o quarto e quando voltamos a noite ainda estava sujo, não limparam no primeiro dia e na primeira noite ao pedirmos uma toalha, pois eramos 3 e tinha somente 2, falaram que tinha que descer para pegar, mas com bebe no banho já não era possível. Como não limparam o quarto pedi se poderiam levar o lixo ao menos, tinhamos pedido comida no quarto e tinha os restos, não aceitaram retirar.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

RODRIGO

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Dr Selwyn, Londrina

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

José Eduardo

Estada d’1 nit (gen. 2025)