Golden Ingá Hotel

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Maringá amb esmorzar gratuït i un gimnàs

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Ingá Hotel

Façana frontal de l'allotjament
Terrassa o pati
Habitació estàndard | Minibar, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Piscina a l'aire lliure i gandules
Recepció

Opinions

8,8 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Piscina
  • Aparcament disponible
  • S’admeten animals
  • Servei d’habitacions
  • Gimnàs
  • Serveis de bugaderia
El preu actual és de 62 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Apartament Deluxe

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Sala d'estar
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Apartament superior

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Ventilador
Dormitori independent
Bany privat
Minibar
Sala d'estar
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 2 llits individuals grans

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 llit doble o 2 llits individuals

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Escriptori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Room Executive

  • Capacitat per a 2
  • 1 Full Bed(s)
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060

Què hi ha als voltants

  • Ajuntament de Maringá - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Parc Inga - 6 minuts a peu - 0.6 km
  • Catedral de Maringá - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Estadi Regional Willie Davids - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Universitat Estatal de Maringá - 18 minuts a peu - 1.6 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport de Maringá-Silvio Name Junior Regional (MGF): a 32 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Açukape - ‬3 minuts a peu
  • ‪Restaurante Calçadão - ‬2 minuts a peu
  • ‪Restaurante Casarão da XV - ‬3 minuts a peu
  • ‪Kikão Lanches - ‬1 minuts a peu
  • ‪Tap 8 - ‬3 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Ingá Hotel

Hotel a Zona 01
Has pensat a allotjar-te a Golden Ingá Hotel? Aprofita que ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa i una sala de jocs o videojocs. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Servei d'aparcador de cotxes (de pagament), premsa gratuïta al vestíbul i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Màquina expenedora, sala de banquets i billar
  • Magatzem d'equipatge, allotjament lliure de fum i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 103 habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Ventiladors, servei de neteja diari i escriptoris

Idiomes

Anglès, portuguès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament amb assistència vigilat i cobert a les instal·lacions (30 BRL per nit)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 06:00 a 10:00
  • Un restaurant

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de jocs o videojocs
  • Taula de billar

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure
  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Centre de negocis
  • Sales de reunions

Exterior

  • Gandules de piscina
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Recepció accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 1 edifici
  • 26 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana de 30 polzades

Menjar i beguda

  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Ventilador

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 80.00 BRL per allotjament per estada.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 7 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 30.00 BRL per nit.
  • Càrrec per animals de companyia: 80.00 BRL per allotjament per estada.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.

Informació addicional

Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.

L’allotjament també es coneix com a

Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá

Preguntes freqüents

Golden Ingá Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a Golden Ingá Hotel?

Amb data 16 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Golden Ingá Hotel el dia 17 de juny de 2025 són d'almenys 62,33 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Golden Ingá Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia. Es cobra una taxa de 80.00 BRL per allotjament i per estada. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa aparcar a Golden Ingá Hotel?

S'ofereix un servei d'aparcament amb assistència per 30.00 BRL per nit.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Ingá Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Ingá Hotel?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Golden Ingá Hotel?

Aquest hotel es troba a Zona 01 i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Ajuntament de Maringá, Plaça Napoleao Moreira da Silva i Parc Inga. Centre Comercial Avenida i Catedral de Maringá també són a menys de 10 min.

Opinions: Golden Ingá Hotel

Opinions

8,8

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 72 de 133 opinions
Puntuació 8: Bo. 41 de 133 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 14 de 133 opinions
Puntuació 4: Deficient. 5 de 133 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 133 opinions

8,6/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,6/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

8/10, Bo

Paula

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadia muito boa, otimo café da manhã, academia simples mais muito bom. Otima localização!
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Alan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Lev

Viatge de negocis, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The breakfast did not have many vegetarian options. The air conditioner in the room worked poorly. The holel retaurant and the sweeming pool were closed almost all the time.
Estada de 4 nits (febr. 2025)

6/10, Acceptable

DANTE J P

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Localização excelente. Atendimento da recepção muito bom! Homem em reformas.
Estada de 3 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Jose

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

jorge luis

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
apto grande, limpo, bom custo beneficio. detalhe ruim toalhas de banho muito gastas.
Estada d’1 nit (febr. 2025)

8/10, Bo

Gerhard, Nuernberg

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr reichhaltiges Frühstück!
Estada de 7 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

José

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2025)

6/10, Acceptable

oene

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Bem razoavel

Foi razoavel. A cama de casal era muito estreita. O café da manhã era razoavel.
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Emily Fernanda

Viatge en família
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Quarto confortável e amplo. Deixamos o papel na porta para limpar o quarto e quando voltamos a noite ainda estava sujo, não limparam no primeiro dia e na primeira noite ao pedirmos uma toalha, pois eramos 3 e tinha somente 2, falaram que tinha que descer para pegar, mas com bebe no banho já não era possível. Como não limparam o quarto pedi se poderiam levar o lixo ao menos, tinhamos pedido comida no quarto e tinha os restos, não aceitaram retirar.
Estada de 3 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

RODRIGO

Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Dr Selwyn, Londrina

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

José Eduardo

Estada d’1 nit (gen. 2025)

8/10, Bo

marcos antonio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
tudo ok
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Ricardo

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

6/10, Acceptable

Iolanda

A recepção merece mais treinamento, falhas nas comunicações com os hóspedes. Faltando foco na manutenção no checkout para que não tenham problemas checkin. O Hotel já foi impecável.
Estada de 3 nits (nov. 2024)

2/10, Horrible

Suzieli

Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Anderson

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

JAIRO

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Necessidade de melhorar

Vazamento de água na pia do banheiro. Água do frigobar com data vencida. Água do chuveiro não esquentava
Estada de 3 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Maria Isabel

Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Patricia

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excelente

Nossa estadia foi muito agradável, fomos bem recepcionados e o apartamento estava impecável. Apenas a questão do estacionamento ser cobrado a parte que não fomos informados com antecedência e não fazia parte da contratação do serviço. Mas mesmo assim, fomos muito bem atendidos pelos manobristas.
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Marcius

Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

MARCELO ADAMS

Estada de 2 nits (nov. 2024)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Foi boa, a localização é boa, o atendimento é ótimo pessoal super educado e receptivo. O que incomodou foi o quarto, luzes que nao acendiam, tinha uma extensão ligada na luz da sala pra ter luz (ruim para comer ali, ficava mto escuro a sala/cozinha e o banheiro pq uma luz não funcionava, ruim pra por lente de contato, e se maquiar) a porta estava ruim, tinha q colocar o cartão mtas vezes pra conseguir abrir. Chuveiro estranho, água não sai coerente sai pros lados. Mas o espaço era ótimo e o quarto bom. Café da manhã maravilhoso e vista da catedral linda. Obs: eu ia tirar foto na saída, mas nao conseguia abrir a porta novamente.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

6/10, Acceptable

Deborah

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions

CHEGUEI E MEU QUARTO ESTAVA COM A PORTA ABERTA

O hotel como um todo tem boa estrutura, bom café da manhã e um quarto amplo. Contudo, muitos problemas nos desgastaram. Logo na chegada, o ar condicionado do quarto não estava funcionando (mas prontamente nos remanejaram). Percebemos que a porta só fechava se batesse com muita força, caso contrário, até um vento leve a abriria. Avisamos 3 vezes a recepção sobre o problema e nada. A gota d´agua, foi no dia que chegamos e nos deparamos com o nosso quarto com a porta escancarada. O eletricista que tinha ido lá para resolver um outro problema (na caixa de luz os disjuntores começaram a fazer um barulho intenso), não bateu a porta. Não tenho ideia de quanto tempo o nosso quarto ficou TOTALMENTE aberto. Fui falar com o gerente e ele minimizou e disse que se algo tivesse sumido, eles tinham câmeras. O ponto não é esse. Tivemos que deixar uma mensagem dentro do quarto para a volta do eletricista para que batesse com força a porta ao sair. Tudo errado. O que deveria ter sido feito era uma coisa só: arrumar a porta.
Estada de 3 nits (nov. 2024)