Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Biznis Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de plasma
Bany privat independent
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de plasma
Bany privat independent
Barnussos
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de plasma
Bany privat independent
Barnussos
Banyera d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de plasma
Sofà llit
Dormitori independent
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Zelebaan 100, Lokeren, 9160
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Biznis Hotel
Biznis Hotel Lokeren
Biznis Lokeren
Biznis Hotel Hotel
Biznis Hotel Lokeren
Biznis Hotel Hotel Lokeren
Preguntes freqüents
Opinions: Biznis Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Björn
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Björn
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hans Willem
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hans Willem
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
17 de febr. de 2025
Frank
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anna Margrethe
22 de gen. de 2025
Anna Margrethe
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Magda
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Magda
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Bert
Viatge en parella
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bert
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Piero
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Piero
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Roel, Duiven
Viatge de negocis
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Roel
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Sven
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sven
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
1 de set. de 2024
Chris
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Glo and Ade
19 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Glo and Ade
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Cédric
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cédric
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
François
Viatge en parella
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
François
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Robin
7 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Terry
31 de jul. de 2024
Terry
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Sarah
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sarah
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Jon
Viatge en grup
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jon
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Göran
7 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
Göran
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Lorenzo
7 de jul. de 2024
Lorenzo
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Ben
6 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ben
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
D.C.Westerhout
Viatge de negocis
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
D.C.Westerhout
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Hanne
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanne
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Roel, Duiven
Viatge de negocis, Viatge en grup
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roel
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
luc
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luc
Estada d’1 nit (abr. 2024)