Neya Lisboa Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Plaça Rossio
Galeria de fotos de l’allotjament Neya Lisboa Hotel





VIP Access
Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 92 €
taxes i impostos inclosos
1 de des. - 2 de des.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 10 de 10 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Dormitoris
Cortines opaques
Articles de tocador de disseny
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Dormitori independent
Cortines opaques
Un bidet
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 dormitori

Habitació doble estàndard, 1 dormitori
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
Carregar totes les fotos de: Standard Room With Extra Bed

Standard Room With Extra Bed
Standard Single Room
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Suite
També et pot agradar

Farol Hotel
Cascais
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 744 opinions
Preu actual: 165 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Dona Estefânia, 71-77, Lisbon, 1150-132
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

EXE Saldanha
EXE Saldanha
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 70 €
taxes i impostos inclosos
16 de des. - 17 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per adult i 7.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 1.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament empra energia eòlica, energia solar i energia geotèrmica, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Número de registre de l’allotjament: 585
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Neya
Hotel Neya Lisboa
Neya Hotel
Neya Hotel Lisboa
Neya Lisboa
Neya Lisboa Hotel
Neya Lisboa Hotel Lisbon
Neya Lisboa Lisbon
Neya Lisboa Hotel Hotel
Neya Lisboa Hotel Lisbon
Neya Lisboa Hotel Hotel Lisbon
Preguntes freqüents
Opinions: Neya Lisboa Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 de nov. de 2025
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
nicholas
Viatge en família
31 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicholas
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en família
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 5 nits (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Sandy
Viatge en parella
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Sandy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Cheryl
Viatge en família
9 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Jorge
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
German
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
German
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Karolina
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karolina
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Jessiman
Viatge en grup
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jessiman
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Gianmarco
Viatge en parella
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gianmarco
Estada de 7 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
ayaka
15 de set. de 2025
ayaka
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KEIR, Montreal
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIR
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Veronika
Viatge en parella
30 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veronika
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Simon
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 6 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Amélie
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amélie
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Aurelio
Viatge en família
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurelio
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shandar
Viatge en família
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shandar
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daiane
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daiane
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Francisco J
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Todo ok
Francisco J
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Mark
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
City break
Mark
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatriz
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
Beatriz
Estada de 3 nits (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Steven
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisbeth
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Lisbeth
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marina
Estada de 7 nits (jul. 2025)

















