Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel am Wasserfall





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Wasserfall 2, Lingen, 49808
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOOKEN INN Lingen by Hackmann
LOOKEN INN Lingen by Hackmann
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 171 opinions
Preu actual: 129 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 12 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel am Wasserfall Hotel
Hotel am Wasserfall Lingen
Hotel am Wasserfall Hotel Lingen
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel am Wasserfall
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
18 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nina
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Ronald, Deventer
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Burkhard
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Burkhard
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Anne
8 de maig de 2025
Anne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Jochen
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Preisleitung
Jochen
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
CEES
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
CEES
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Torben
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fantastik beliggenhed
Torben
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ronni
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronni
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Julie
Viatge en família
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dejlig hotel
Julie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Sabine
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellert
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ellert
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge en parella
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
15 de febr. de 2025
Chris
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Wilfred
Viatge de negocis
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilfred
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leo
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mooi rustig hotel
Leo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Gabriel
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriel
Estada de 10 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Marco
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Klasse Hotel mit älteren Betten. Klasse Frühstück
Marco
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bent Bonde
18 d’oct. de 2024
Bent Bonde
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gerrit
Viatge en parella
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerrit
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
LIONEL
12 d’oct. de 2024
LIONEL
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Uwe
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Uwe
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Carolin
Viatge en parella
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolin
Estada de 2 nits (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)