Libre Hotel, BW Signature Collection
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Larcomar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Libre Hotel, BW Signature Collection





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 67 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors (with Extra Bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Extra Bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
Cortines opaques
Bany privat
També et pot agradar

Delfines Hotel & Convention Center
San Isidro
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 378 opinions
Preu actual: 105 €
6 d’ag. - 7 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. La Paz 730, Miraflores, Lima, 18
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Andina Standard Benavides
Casa Andina Standard Benavides
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 1.004 opinions
Preu actual: 85 €
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 28.00 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 USD per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western).
Número de registre de l’allotjament: 20602414133
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Libre Hotel BW Signature Collection Best Western Lima
Libre Hotel BW Signature Collection Best Western
Libre BW Signature Collection Best Western Lima
Libre BW Signature Collection Best Western
Libre BW Signature Collection
Libre Hotel BW Signature Collection by Best Western
Libre Hotel BW Signature Collection
Libre Hotel, BW Signature Collection Lima
Libre Hotel, BW Signature Collection Hotel
Libre Hotel, BW Signature Collection Hotel Lima
Libre Hotel BW Signature Collection by Best Western
Preguntes freqüents
Opinions: Libre Hotel, BW Signature Collection
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jorge
10 de juny de 2025
Jorge
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masako
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masako
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 Night Stay.
Gary
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bertha
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bertha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Torben
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torben
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shivani
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shivani
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tullika
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tullika
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessika
5 d’abr. de 2025
Jessika
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tatiana
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tatiana
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Derek
Viatge en grup, Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Derek
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Karina
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HEECHAN
Viatge de negocis
13 de març de 2025
좋아요
HEECHAN
Estada de 11 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
2 de març de 2025
Brian
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Angela
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Diana
10 de febr. de 2025
Diana
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pekka
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An excellent stay.
Pekka
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Maritza
29 de gen. de 2025
Maritza
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Monica
29 de gen. de 2025
Monica
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
12 de gen. de 2025
Danielle
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Clayton
Viatge en grup
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clayton
Estada de 2 nits (des. 2024)
2/10, Horrible
Yalile Yaneth
17 de des. de 2024
Yalile Yaneth
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Fabio
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabio
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Enrique
11 de des. de 2024
Enrique
Estada d’1 nit (des. 2024)