Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel El Tambo 2





Hotel El Tambo 2, amb Centre Comercial Larcomar i Platja de Waikiki a les proximitats, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa i servei de bugaderia i tintoreria. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. Hi ha wifi gratuïta a l'habitació i un bar disponibles per a tots els clients.
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 3 llits individuals

Habitació triple estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
20 dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, vistes a la ciutat

Habitació quàdruple familiar, vistes a la ciutat
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit d'alta qualitat
20 dormitoris
Un cobrellit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
20 dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
20 dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
20 dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
També et pot agradar

Hilton Lima Miraflores
Miraflores
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 996 opinions
Preu actual: 188 €
7 de set. - 8 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. La Paz 720, Miraflores, Lima, Lima, 15074
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 88.00 PEN per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 100 PEN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 35.5 PEN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20551529933
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel El Tambo 2 Lima
Hotel El Tambo 2
El Tambo 2 Lima
El Tambo 2
Hotel El Tambo 2 Lima
Hotel El Tambo 2 Hotel
Hotel El Tambo 2 Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel El Tambo 2
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Wen-Ling
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wen-Ling
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaclyn
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaclyn
Estada de 4 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlomagno Ochoa
26 de jul. de 2025
Carlomagno Ochoa
Estada de 16 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nydia
Viatge en família
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nydia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nydia
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Nydia
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Alexis
7 de jul. de 2025
Alexis
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mariana
Viatge en família
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariana
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Qianqian
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Qianqian
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Robert, Norman
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cynthia
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel - Even better location!
Cynthia
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Sergio
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Sergio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eleana
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eleana
Estada de 19 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Naiomy
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naiomy
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
James
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
8/10, Bo
Fausto
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fausto
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Freddy
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Freddy
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bruno
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Terry
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Terry
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Marcia Regina
13 de febr. de 2025
Marcia Regina
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirian
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirian
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
ALEJANDRO
Viatge en família
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EXCELENTE SERVICIO Y UBICACIÓN
ALEJANDRO
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Sergio
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Yanfei
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yanfei
Estada de 2 nits (des. 2024)