Hotel Carmel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc John F. Kennedy
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Carmel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 84 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Articles de tocador de disseny
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.054 opinions
Preu actual: 115 €
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Atahualpa 152 Miraflores, Lima, Lima, 0018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Britania Crystal Collection
Hotel Britania Crystal Collection
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 308 opinions
Preu actual: 44 €
25 d’ag. - 26 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 18 %
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 25 USD.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 20291478761
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Carmel Lima
Carmel Lima
Hotel Carmel Lima
Hotel Carmel Hotel
Hotel Ayenda Carmel
Hotel Carmel Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Carmel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de maig de 2025
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro, Ciudad de Buenos Aires
Viatge en parella, Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden Gem
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Howard
Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Howard
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Abimael
Viatge en parella
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abimael
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Daniel
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Jose
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Jose
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
José
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Benjamin
29 d’oct. de 2023
Benjamin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Hans
6 de set. de 2023
Hans
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nidia
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nidia
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Tomasz
Viatge en grup
14 de jul. de 2023
Tomasz
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
JUAN
Viatge en família
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 6 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en parella
2 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Julio
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Michele
11 d’ag. de 2022
Michele
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Lidia
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Ricardo
22 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quarto confortável, café da manhã a desejar
Ricardo
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Gloria, Grand Island
Viatge en família
12 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloria
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Antonio I
21 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonio I
Estada de 3 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Ankit
10 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ankit
Estada de 6 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Brenda
Viatge en família
30 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Jasmine
27 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jasmine
Estada de 4 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Julio
Viatge en família
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
21 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel nota 10
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2022)