Girasoles Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Central de Miraflores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Girasoles Hotel





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 63 €
3 de set. - 4 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 9 de 9 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, pati

Habitació doble superior, pati
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Single Room

Single Room
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Triple Room

Triple Room
Carregar totes les fotos de: Double Room

Double Room
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.060 opinions
Preu actual: 115 €
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Ernesto Diez Canseco 696, Miraflores, Lima, LIMA, 18
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Casa Andina Standard Benavides
Casa Andina Standard Benavides
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 1.005 opinions
Preu actual: 80 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 82 PEN per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 100.0 PEN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20372362252
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Los Girasoles
Los Girasoles Hotel
Los Girasoles Hotel Lima
Los Girasoles Lima
Girasoles Hotel Lima
Girasoles Lima
Girasoles Hotel Lima
Girasoles Hotel Hotel
Girasoles Hotel Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Girasoles Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rachel
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Shelby
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelby
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
21 de maig de 2025
Jorge
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gabriele
Viatge en grup
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
PAULO
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAULO
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose T
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose T
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
mangirdas
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mangirdas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
mangirdas
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mangirdas
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pandora
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pandora
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos, Guapiles
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Evan
Viatge en grup
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evan
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jimmy
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mui buin - fantastisk service fra alt personale
Jimmy
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Reyna
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reyna
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
mangirdas
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mangirdas
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Oliver
Viatge en grup
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Oliver
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
mangirdas
2 de nov. de 2024
mangirdas
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Solange
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Solange
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jane
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great, good value hotel.
Jane
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Irene
Viatge en grup
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Irene
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Katia
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katia
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família amb nens petits
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Rick
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rick
Estada d’1 nit (set. 2024)