Faraona Grand Hotel
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc Central de Miraflores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Faraona Grand Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 15 de 15 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, 2 llits dobles

Habitació doble superior, 2 llits dobles
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Any de renovació: 2019
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Triple Room Premium

Triple Room Premium
Carregar totes les fotos de: Single Room Standard

Single Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Premium with Street View

Twin Room Premium with Street View
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Suite Junior

Suite Junior
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Triple Room Standard

Triple Room Standard
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.055 opinions
Preu actual: 115 €
23 d’ag. - 24 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Manuel Bonilla 185, Miraflores, Lima, LIMA, 18
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nobility Grand Hotel
Nobility Grand Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 344 opinions
Preu actual: 72 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 95.00 PEN per vehicle (3 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20330573857
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 novembre-30 abril
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Faraona
Faraona Grand
Faraona Grand Hotel
Faraona Grand Hotel Lima
Faraona Grand Lima
Faraona Hotel
Grand Faraona Hotel
Grand Hotel Faraona
Hotel Faraona
Hotel Grand Faraona
Faraona Grand Hotel Lima
Faraona Grand Hotel Hotel
Faraona Grand Hotel Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Faraona Grand Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ALBERTO
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ALBERTO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
zubin
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
zubin
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Ana
Viatge en família
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rory, Santa Rosa
Viatge en parella
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Rory
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jose, Toa Baja
3 de maig de 2025
Jose
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
James
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angelina
Viatge en família
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angelina
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kathleen
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kathleen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
15 d’abr. de 2025
Jorge
Estada de 12 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Roberto
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
emmerson
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
emmerson
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Walter
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
said
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
said
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A solid three star hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Esclavo
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Esclavo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Chrissy
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chrissy
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ALBERTO
Viatge en família
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALBERTO
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Luis, Edmonton
11 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
ADRIAN
11 de febr. de 2025
ADRIAN
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Cecilia Alegria
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cecilia Alegria
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Susanna
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent value for money
Susanna
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Danish
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danish
Estada de 4 nits (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets