La Luna Inn
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Larcomar
Galeria de fotos de l’allotjament La Luna Inn





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Televisió digital
Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Bany privat
Televisió digital
També et pot agradar

Hilton Garden Inn Lima Miraflores
Miraflores
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 278 opinions
Preu actual: 96 €
5 de des. - 6 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

318 Calle Esperanza, Lima, Municipalidad Metropolitana de Lima, 15074
Sobre aquest allotjament
La Luna Inn
Allotjaments similars

Hotel Las Palmas
Hotel Las Palmas
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 1.002 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per habitació només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 5 USD per dia (entrada i sortida preferents).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 00009352351
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Luna Inn Lima
Hotel Luna Inn
La Luna Inn Lima
La Luna Inn Hotel
Hotel La Luna Inn
Ayenda La Luna Inn
La Luna Inn Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: La Luna Inn
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolyn
12 de nov. de 2025
Carolyn
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolyn
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolyn
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Qunfang, Chicago
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Qunfang
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephanie
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon hôtel à Miraflores
Stephanie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JENNIFER
Viatge en família
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JENNIFER
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
qiyu
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
qiyu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Isra
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alfonso
Viatge de negocis
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alfonso
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
julie
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
julie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ma Felicidad
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ma Felicidad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lori
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lori
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
md shahidur, Toronto
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
md shahidur
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAREN PAOLA COLIN
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAREN PAOLA COLIN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Israel, Orlando
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphael
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice accomodation, nice staff
Raphael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wenqing
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenqing
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sensacional
Samuel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dallin
28 de març de 2025
Dallin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
21 de març de 2025
Nathalie
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Eliane
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Eliane
Estada de 3 nits (març 2025)

















