B&B HOTEL Liège Rocourt
Hotel a Lieja amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament B&B HOTEL Liège Rocourt





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(17 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Espai de treball apte per a portàtils
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Cadira de despatx
Espai de treball apte per a portàtils
Classic Double Room
Standard Twin Room-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de l'Arbre Courte Joie 380, Liege, 4000
Sobre aquest allotjament
B&B HOTEL Liège Rocourt
Allotjaments similars

Premiere Classe Hotel Liege
Premiere Classe Hotel Liege
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
6.2 de 10, 333 opinions
Preu actual: 55 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 stars.
L’allotjament també es coneix com a
B&B Liege Nord Rocourt Liege
Preguntes freqüents
Opinions: B&B HOTEL Liège Rocourt
Opinions
7,0
Bo
7,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Iris Adzoa Amewuga
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Iris Adzoa Amewuga
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ayisha
Viatge en parella
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayisha
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Peter
Viatge en grup
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Peter
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Olivier
11 d’ag. de 2025
Olivier
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
sophie
Viatge en parella
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sophie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Guylain
2 d’ag. de 2025
Guylain
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jurgen
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jurgen
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Terje
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra hotell!
Terje
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge de negocis
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Malin
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Malin
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Ulf
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ulf
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Priska
9 de jul. de 2025
Priska
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
AM CHÂTEAUX
5 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
AM CHÂTEAUX
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Guy
4 de jul. de 2025
Guy
Estada de 6 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremie
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Jeremie
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jean-Claude
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Jean-Claude
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Marie
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremie
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jeremie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Lars
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
MICHELINE
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MICHELINE
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Chris
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
andré
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
andré
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Inger
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Inger
Estada d’1 nit (abr. 2025)








