Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament B&B HOTEL Liège Rocourt





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,2 sobre 10
Molt bo
(16 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Cadira de despatx
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de l'Arbre Courte Joie 380, Liege, 4000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Campanile Hotel Liege
Campanile Hotel Liege
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 591 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
B&B Liege Nord Rocourt Liege
Preguntes freqüents
Opinions: B&B HOTEL Liège Rocourt
Opinions
7,2
Bo
7,6/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Jurgen
Viatge en parella
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jurgen
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremie
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Jeremie
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jeremie
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jeremie
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Chris
Viatge en grup
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Inger
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Inger
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Mark
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge de negocis
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Underbar bacon och äggrörafrukost!
Jan
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Vivien
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Vivien
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gamze
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gamze
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Kasper Bukdahl
27 de febr. de 2025
Kasper Bukdahl
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marc, Hantes-Wiheries
Viatge de negocis
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mocho
Viatge de negocis
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mocho
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Jf
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Jf
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anriette
15 de febr. de 2025
Anriette
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hazel
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
First class for a budget hotel
Hazel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
R
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima!
Jacob
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Peggy
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Peggy
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Souad
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Souad
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Edward
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Edward
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Joachim
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions




Joachim
Estada d’1 nit (nov. 2024)