pentahotel Leuven
Hotel d'estil art-déco amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament pentahotel Leuven





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 111 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Penta)

Habitació estàndard (Penta)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (penta)

Suite júnior (penta)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Habitació (penta Single)

Habitació (penta Single)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alfons Smetsplein 7, Leuven, Flämisch-Brabant, 3000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Martin's Klooster
Martin's Klooster
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 552 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 24 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 25 EUR per adult i 12.5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 23 EUR per dia (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Es prohibeix estrictament celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property has a strict no-smoking policy. Violators will be subject to penalties (EUR 250).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Es prohibeix l'entrada a les instal·lacions de fitness als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Mercure Leuven Center
Mercure Leuven Center
pentahotel Leuven Hotel
pentahotel Leuven
Mercure Leuven Hotel Leuven
Holiday Inn Leuven
Leuven Holiday Inn
pentahotel Leuven Hotel
pentahotel Leuven Leuven
pentahotel Leuven Hotel Leuven
Preguntes freqüents
Opinions: pentahotel Leuven
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberly
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Rahul
20 de juny de 2025
Rahul
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lesley
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lesley
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Anil
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anil
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
laurens
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
laurens
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rainer
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rainer
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dietmar
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dietmar
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en parella
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Lone
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lone
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederic
16 d’abr. de 2025
Frederic
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mohamadou
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamadou
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lennert
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lennert
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisuke, Toyonaka
Viatge de negocis
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisuke
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
JUAN
2 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fake bees
JUAN
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ronald
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Ronald
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Fini
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fini
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nathalie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wim
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wim
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
GODELIEVE
Viatge en família
15 de març de 2025
GODELIEVE
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Atila
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lekker in het centrum, verder niet veel positiefs
Atila
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
KENICHI
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KENICHI
Estada d’1 nit (març 2025)