Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel SABLES D'O et son restaurant "LE 16 BIS"





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, banyera, vistes al port

Habitació doble, banyera, vistes al port
8,2 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

15 Quai Rene Guine, Les Sables-d'Olonne, Vendee, 85100
Sobre aquest allotjament
Hôtel SABLES D'O et son restaurant "LE 16 BIS"
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.99 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 8 EUR per adult i 4 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 15 EUR per dia (a 250 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
d'Angleterre Les Sables d'Olonne
Hôtel d'Angleterre Les Sables d'Olonne
d'Angleterre Les Sables d'Olo
Hôtel Sables d'O
Hôtel d'Angleterre
Hôtel SABLES D'O et son restaurant "LE 16 BIS" Hotel
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel SABLES D'O et son restaurant "LE 16 BIS"
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Pauline
Viatge en parella
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pauline
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Joop
Viatge de negocis, Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joop
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Katia
Viatge en parella
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Katia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Dominique
19 de juny de 2025
Dominique
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Hnia
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hnia
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Frédérique
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bonne adresse pour court séjour.
Frédérique
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Justine
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justine
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean claude
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean claude
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sophie
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
florence
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
florence
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stephan
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Mireille
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mireille
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Diego
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diego
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Chantal
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chantal
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
François
Viatge de negocis
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylviane
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bien
Sylviane
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabienne
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabienne
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Philippe
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Timo
27 de març de 2025
Timo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viviane
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viviane
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dorothy
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour inoubliable dans un hôtel parfait
Dorothy
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
VIGER
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VIGER
Estada de 2 nits (març 2025)