Hotel Nostalgie
Refugi d'esquí a la muntanya amb servei complet de spa i amb restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nostalgie





Opinions
6,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

9 place de Vénosc, Les Deux Alpes, 38860
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Jam Session
Hotel Jam Session
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 28 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 20 EUR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 20 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pied Moutet Venosc
Hotel Pied Moutet
Pied Moutet Venosc
Pied Moutet
Hotel Nostalgie Hotel
Hotel Nostalgie Les Deux Alpes
Hotel Nostalgie Hotel Les Deux Alpes
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nostalgie
Opinions
6,8
7,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de juny de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
chris, USA
3 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
chris
8/10, Bo
Jean pierre, nice
23 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Jean pierre
6/10, Acceptable
Pascal, Six fours les plages
10 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
un hôtel agréable
Pascal
4/10, Deficient
Mark
10 de jul. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
4/10, Deficient
Bensouna
18 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bensouna
8/10, Bo
Simon, Cardiff
16 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Quiet pleasant hotel
Simon
6/10, Acceptable
romain, Chalon sur saone
22 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
En plein coeur de la station, bien placé mais cher
romain
8/10, Bo
Pascal, Montpellier
5 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
3 jours de Ski avant Noel
Pascal
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de gen. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
bon sejour
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Didier, Feillens.
26 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour très Agréable.
Didier
10/10, Excel·lent
Jean-Louis, Les ABRETS 38490
1 de des. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon sejour
Jean-Louis
8/10, Bo
Daniel
17 de nov. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
6/10, Acceptable
Arnaud, Paris
27 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
désuet
Arnaud
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Petit hotel de province en station
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
J. Shuman, Puerto Calero
5 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació