Hôtel Au Jardin des Saveurs
Hotel a Les Cabannes amb spa complet i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Au Jardin des Saveurs





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Habitació amb dos llits individuals Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Planxa i post de planxar
Habitació doble Comfort
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Planxa i post de planxar
Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Planxa i post de planxar
Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Promenade de l'Antan, Les Cabannes, Tarn, 81170
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

D'Ici et d'Ailleurs
D'Ici et d'Ailleurs
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Bar
10.0 de 10, Excepcional, 46 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.22 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La piscina de temporada obre durant aquestes dates: 01 maig-30 setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-00:00.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Au Jardin Des Saveurs
Hostellerie Parc Hotel Les Cabannes
Hostellerie Parc Les Cabannes
Hôtel Au Jardin des Saveurs Hotel
Hôtel Au Jardin des Saveurs Les Cabannes
Hôtel Au Jardin des Saveurs Hotel Les Cabannes
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Au Jardin des Saveurs
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
CHRISTOPHE
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Que du bonheur.
CHRISTOPHE
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Laurie
19 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week-end amoureux
Laurie
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Gunnar
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et hotel med hyggelig atmosfære
Gunnar
Estada d’1 nit (oct. 2021)
4/10, Deficient
Claudine, Lamontjoie
Viatge en parella
28 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudine
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Alain
17 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alain
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellence rare, à ne pas manquer!!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Sylvie
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
William
21 de jul. de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Remove this hotel from your list
William
Estada d’1 nit (jul. 2017)
2/10, Horrible
Sylvain
12 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel indigne de ses prétentions
Sylvain
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
The French Fawlty towers
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Christophe
15 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
8/10, Bo
catherine
13 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
catherine
10/10, Excel·lent
nick, Berkshire
25 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A welcome break on a car journey through France.
nick
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un délicieux moment
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Bertrand, Annecy
31 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
8/10, Bo
Voyageur, Isere
2 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ambiance calme et authentique
Voyageur
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja
古い邸宅風
Viatger verificat
4/10, Deficient
Dany, Cádiz
9 de juny de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HÔTEL VIEILLOT, CONFORT TRES MOYEN, REPAS MOYEN
Dany
10/10, Excel·lent
Clément, Toulouse
4 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Convivialité
Clément
6/10, Acceptable
Marie, Toulouse
22 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Bel environnement, literie decevante... Dommage...
Marie
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hôtel plein de charme
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Reinholz
21 d’ag. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació