Hôtel le Paris Brest
Hotel a Lens amb esmorzar gratuït i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel le Paris Brest





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, bany compartit

Habitació individual estàndard, bany compartit
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica, amb bany privat, vistes a la ciutat

Habitació doble clàssica, amb bany privat, vistes a la ciutat
El més destacat
Calefacció
Habitacions comunicades
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Televisió digital
Planxa i post de planxar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

68 Rue de la Gare, Lens, Pas-de-Calais, 62300
Sobre aquest allotjament
Hôtel le Paris Brest
Allotjaments similars

Campanile Lens
Campanile Lens
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 452 opinions
Preu actual: 65 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 3.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per entrada tardana: 20 EUR, per les entrades entre les 00:00 i les 04:00.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Paris Brest
Hôtel Paris Brest Lens
Paris Brest Lens
Hôtel le Paris Brest Lens
Hôtel le Paris Brest Hotel
Hôtel le Paris Brest Hotel Lens
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel le Paris Brest
7,0
Bo
7,2
Neteja
6,8
Ubicació
7,6
Personal i servei
6,8
Respecte al medi ambient
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
12 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Peter
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (set. 2025)
2/10, Horrible
Tamazouzt
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tamazouzt
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
14 de jul. de 2025
Laura
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
andre
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
andre
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Jacques
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jacques
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
LJ
23 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
LJ
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Cyril
17 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au secours ! Fuyez ! Fuyez !!! Courrez !
Cyril
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
TRK
16 de maig de 2025
TRK
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de maig de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alexis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexis
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Charles
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
It's very good for one night.
Charles
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anthony
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anthony
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Richard
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Richard
Estada de 5 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Dominique
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Dominique
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Eric
Viatge de negocis
22 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Attention ce n'est pas un hôtel convension elle
Eric
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Damon
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Damon
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
AISSATOU
12 de març de 2025
AISSATOU
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
PATRICK
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
PATRICK
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
pascal
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un hôtel util
pascal
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Robert
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Martial
30 de des. de 2024
Martial
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Duflos
25 de nov. de 2024
Duflos
Estada de 2 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
toni
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
toni
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Amélie
Viatge de negocis
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amélie
Estada d’1 nit (oct. 2024)








