d’Nusa Beach Club and Resort

Allotjament de 4.0 estrelles
Diversió a la platja i 12 piscines cobertes, a prop de Punt de Manglars

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament d’Nusa Beach Club and Resort

Platja a a prop, platja de sorra blanca i caiac
Vídeo fet per un creador
Àrea amb seients del vestíbul
Façana frontal de l'allotjament
Caixa forta a l'habitació i escriptori

Opinions

7,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Piscina
  • Spa
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
El preu actual és de 79 €
taxes i impostos inclosos
7 de jul. - 8 de jul.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, 1 dormitori

7,6 sobre 10
(4 opinions)

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
  • 34 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit individual O BÉ 1 llit de matrimoni

Suite, accés a la piscina (Lagoon)

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
  • 60 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Vil·la, 1 dormitori, piscina privada

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Dormitori independent
  • 98 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Vil·la, 2 dormitoris, piscina privada

El més destacat

Balcó o pati
Amb aïllament acústic
Piscina privada
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
2 Dormitoris
  • 208 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 2 llits de matrimoni grans
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Light House Beach, Jungut Batu Village, Lembongan Island, Bali, 80771

Què hi ha als voltants

  • Platja Paradís - 4 minuts a peu - 0.4 km
  • Punt de Manglars - 3 minuts en cotxe - 2.0 km
  • Casa subterrània Gala-Gala - 4 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Platja de la Badia del Bolet - 5 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Platja Somni - 6 minuts en cotxe - 3.9 km

Restaurants

  • ‪Ginger & Jamu - ‬9 minuts a peu
  • ‪Lgood Bar And Grill Lembongan - ‬6 minuts en cotxe
  • ‪Rocky’s Beach Club - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪Agus Shipwreck Bar & Restaurant - ‬8 minuts a peu
  • ‪Ombak Zero Waste Cafe - ‬7 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

d’Nusa Beach Club and Resort

Hotel de 4 estrelles amb Punt de Manglars a prop
d’Nusa Beach Club and Resort, amb Platja de la Badia del Bolet i Pont Groc a poca distància, ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa i un jardí. Amb comoditats com ara platja de sorra blanca i caiac, aquest hotel és el lloc perfecte per gaudir del sol. Dona't el gust amb un tractament de reflexologia, un massatge i una exfoliació corporal a d'Nusa SPA, l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina internacional de les instal·lacions, Lighthouse Restaurant, ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un bar a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • 12 piscines cobertes i una piscina a l'aire lliure
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i servei de cangur (de pagament)
  • Sales de massatge o tractament, servei de recepció obert les 24 hores i atenció multilingüe
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, sala de banquets i magatzem d'equipatge
Característiques de l'habitació
Les 56 habitacions ofereixen detalls com ara espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i articles de tocador gratuïts
  • Televisors de 64 polzades amb canals per cable
  • Balcons o patis, frigorífics i bressols gratuïts

Idiomes

Anglès i indonesi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions
  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) (recàrrec) de 06:00 a 16:00 amb sol·licitud prèvia

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 184.500 IDR per adult i 100.000 IDR per nen
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Lighthouse Restaurant

Activitats

  • 12 piscines cobertes
  • Caiac
  • Gimnàs obert les 24 hores
  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • 12 piscines cobertes
  • Bressol gratuït
  • Bugaderia
  • Frigorífic a l'habitació
  • Habitacions insonoritzades
  • Piscina a l'aire lliure
  • Servei de cangur o de cura d'infants (recàrrec)

Comoditats

  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Spa complet

  • 2 sales de tractaments
  • Exfoliacions corporals
  • Reflexologia
  • Sales de tractament per a parelles
  • Servei de massatges a l'habitació
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Camí per arribar a l'entrada ben il·luminat
  • Capçal de dutxa de mà
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 2 plantes
  • Construït l'any 2015
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol gratuït
  • Cortines opaques
  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Barnussos
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Sabatilles
  • Sabó
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de 64 polzades amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera
  • Frigorífic
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Habitacions insonoritzades
  • Planxa i taula de planxar

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 16 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Renovacions i tancaments

D'acord amb la legislació local, tots els visitants han de romandre a l'allotjament el Dia del Silenci (Nyepi) o l'any nou hindú durant un període de 24 hores a partir de les 06:00. El Dia del Silenci sol ser al març o a l'abril (les dates varien depenent de l'any). Aquest dia no és possible fer el registre d'entrada ni de sortida. A més, l'aeroport de Ngurah Rai (Aeroport Internacional de Bali) també està tancat.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 550000.0 IDR per dia
Es poden sol·licitar bressols gratuïts.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 400000 IDR per adult
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 350000 IDR per nen (fins a 2 anys)

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 184500 IDR per adult i 100000 IDR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 550000 IDR per persona l'anada i la tornada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300000 IDR l'anada i la tornada (fins a 2 anys).
  • Càrrec pel llit addicional: 550000.0 IDR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 12 anys

L’allotjament també es coneix com a

d'Nusa Beach Club Resort Lembongan Island
d'Nusa Beach Club Resort
d'Nusa Beach Club Lembongan Island
d'Nusa Beach Club
d’Nusa Beach Club Resort
D’nusa Club Lembongan Island
Adiwana d’Nusa Beach Club Resort

Preguntes freqüents

D’Nusa Beach Club and Resort té piscina?

Sí, aquest allotjament té 12 piscines cobertes i una piscina a l'aire lliure.

Quant costa allotjar-se a d’Nusa Beach Club and Resort?

Amb data 24 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a d’Nusa Beach Club and Resort el dia 7 de jul. de 2025 són d'almenys 78,63 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

D’Nusa Beach Club and Resort accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a d’Nusa Beach Club and Resort?

En aquest hotel no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a d’Nusa Beach Club and Resort?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a d’Nusa Beach Club and Resort?

Registre de sortida: 10:00.

D’Nusa Beach Club and Resort ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport amb l'horari següent: 06:00-16:00 (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 550000 IDR per persona.

On es troba d’Nusa Beach Club and Resort?

Aquest hotel de platja és a Jungut Batu, a menys de 5 km de les atraccions següents: Punt de Manglars, Pont Groc i Casa subterrània Gala-Gala. Platja de la Badia del Bolet i Platja Somnitambé són a menys de 5 km.

Opinions: d’Nusa Beach Club and Resort

Opinions

7,6

Bo

Puntuació 10: Excel·lent. 24 de 78 opinions
Puntuació 8: Bo. 31 de 78 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 78 opinions
Puntuació 4: Deficient. 6 de 78 opinions
Puntuació 2: Horrible. 8 de 78 opinions

8,0/10

Neteja

8,2/10

Personal i servei

7,2/10

Comoditats

7,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

CHERYL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Thomas

Estada d’1 nit (gen. 2025)

2/10, Horrible

Mason

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DO NOT STAY HERE – UNSAFE, UNHYGIENIC, AND TRAUMATIC Our stay at D'Nusa Resort, Lembongan was horrifying. Unsafe food, dangerous conditions, and neglect put our health and safety at serious risk. ILLNESS & UNSAFE FOOD December 28, my partner and I became violently ill after eating at the resort, severe diarrhea, vomiting, dehydration, (I lost 14 kg). Food hygiene was shocking: raw meat, stale rice, spoiled milk, and flies at the buffet. Complaints changed nothing, forcing us to stop eating hotel entirely. MEDICAL EMERGENCY IGNORED January 3, I needed urgent medical help, staff were dismissive. My partner had to demand action, finding staff playing games after our call was ignored. A doctor later said I was lucky they came, exposing the resort’s blatant neglect. ELECTRICAL FIRE An electrical fire broke out in our villa. when informed staff told us to come back latter??? Finally using Electrical tape for repairs, showing incompetence in addressing life-threatening risks. CONDITIONS WORSENED After leaving, my partner’s health deteriorated, requiring hospitalization. The professionalism at our next hotel showed D'Nusa’s dangerous failings. NO REAL COMPENSATION The resort’s response, a bar credit we couldn’t use and a $30 boat ride to leave the island after we were allowed to cancel the last 2 nights, far from compensation for the trauma and expenses we endured, it was insulting. WARNING D'Nusa Resort is unsafe, unprofessional, and unfit for guests. Avoid it at all cost!
Estada de 16 nits (des. 2024)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Would not recommend

Poor service. Bad breakfast that had been standing out for many hours without replenishing. My room lacked instructions for how to use phone to call for room service. When I got pad thai room service it was clear that it was from breakfast and the rice was so bad. Loud since the door was nowhere near "soundproof". In general the roof was broken probably water damage. The location has potential but it need to be deeply renovated and service improved.
Estada de 3 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Sophie

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amazing accommodation nice and quiet and relaxing. Staff were all so polite and efficient. Food was tasty too!
Estada de 7 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

André

Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2024)

2/10, Horrible

Anador

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Worst hotel experience I have ever had. I was given the wrong room and then treated terribly by staff for asking for a replacement room that was like the one I paid for. Staff were then consistently rude to me from this point on. I felt very uncomfortable here. My partner and I also got food poisoning from eating at the hotel restaurant. I complained about this respectfully and was then harassed by this hotel via WhatsApp. Truly an awful travel experience.
Estada de 4 nits (ag. 2024)

10/10, Excel·lent

Karen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2024)

2/10, Horrible

Luke

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Property was unclean and the staff were not helpful at all.
Estada de 4 nits (ag. 2024)

8/10, Bo

Ulrich

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

marjorie

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Asunciona

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

La playa es imposible bañarse

Un hotel muy descuidado la villa con picina es pequeña pero las habitaciones estan muy bien como y comodo el desayuno no es muy variado pero lo peor es la playa que no se puede bañar hay arrosales en la playa y imposible de bañarse no refleja las fotos del.hotel mostrando la playa que imposible bañarse
Estada de 3 nits (jul. 2024)

4/10, Deficient

Jakob

Estada de 2 nits (jul. 2024)

2/10, Horrible

robert

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
No atmosphere at all food terrible
Estada de 5 nits (juny 2024)

8/10, Bo

Rebecca

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Nice room

Room was lovely, staff were just ok. Resort was a bit empty and lacked a vibe.
Estada de 4 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

kyoungmi

Estada d’1 nit (març 2024)

6/10, Acceptable

Hassan

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The property needs a serious 1 year closing for renovations!
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10, Bo

florian

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

moyen

Pour ma part pas mal si on prend une villa ensuite propreté à revoir service excursion majore x2 par l hôtel pas d enthousiasme par l accueil Nourriture normal bien mais pas top Et soucis électrique grésillement coupure réparateur dans la chambre Voilà
Estada d’1 nit (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Ik had hele hoge verwachtingen van dit resort. Voor we aankwamen had ik al meerder e-mails van hun ontvangen. Hierbij moest ik aangeven hoe laat ik zou aankomen of ik vervoer nodig had, allergieën etc. Bij het boeken had ik aangegeven dat het ons honeymoon zal zijn. Bij het inchecken was er een tourgroep voor ons en er waren maar 2 mensen achter de incheckbalie. We moesten even wachten, uiteindelijk naar de kamer en ik had iets geboekt dat niet qua verwachting was en we hadden een upgrade gevraagd. De andere kamer bekeken en we besloten die te nemen voor een meerprijs. De villa zou schoongemaakt worden en klaargemaakt. Uiteindelijk toen we wilde slapen ontdekte we dat de klamboe aan de bovenkant er vies was. Dit werd de dag erna schoongemaakt. Ik kreeg uiteindelijk weer mailtjes van hun over of ik bepaalde tours wil boeken en een persoonlijke pagina aan wil maken. Ik heb een boze mail gestuurd dat ze me niet meer moesten lastigvallen en ze doen toch niks met je formulieren. Geen klein gebaar voor ons honeymoon bij check in. na aangeven in de mail pas dag erna wel iets ermee gedaan. Er zit blijkbaar wel genoeg personeel om de gasten lastig te vallen per mail, maar niet genoeg personeel bij de balie. Erg krom
Estada de 3 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
private pool is great
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Alison

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Great stay, we would re-book with Adiwana

Hotel comms through WhatsApp made our journey to and from the island so amazingly helpful and took out any stress. The staff at Adiwana were so helpful, friendly and polite. Gym was airconned and useable - although very small. The pool was a little too warm early in the morning but cooled down later in the day. Breakfast was included we had it only one day, the addition of a few things like yogurt and Bircher would have made it perfect. The French toast that day was very hard - need a recipe reevaluation there. The assortment on the day and egg station was fine including a tasty selection of Indonesian and balanced well with Western style foods.
Estada de 3 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Troy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (oct. 2019)

8/10, Bo

Steven

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

For a quiet stay

It’s close to the beach if it’s what you’re looking for. For travelling wise, you need a scooter to get around the island and to Ceningan. More like a 3 star in my opinion. Nightlife is pretty much quiet.
Estada de 3 nits (oct. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja
The room at first glance was basic but good for the price. At closer look, we found the sheets to be stained and dirty, the curtains and towels also stained. The aircon seemed to give off a musky smell that woke us up in the night as it was so off putting. Shame for such a great location, if you pay more for the villas they seem to be much nicer but the deluxe rooms weren’t so deluxe at all.
Estada de 2 nits (set. 2019)