Flair Hotel Neeth
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Selenter
Galeria de fotos de l’allotjament Flair Hotel Neeth





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 140 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble empresarial

Habitació doble empresarial
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: individual
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit: individual
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Preetzer Strasse 1-3, Dammdorf bei Preetz, Lehmkuhlen, SH, 24211
Sobre aquest allotjament
Flair Hotel Neeth
Allotjaments similars

Klausdorfer Hof
Klausdorfer Hof
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 72 opinions
Preu actual: 121 €
taxes i impostos inclosos
13 de des. - 14 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 14.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Flair Hotel Neeth
Flair Hotel Neeth Lehmkuhlen
Flair Neeth
Flair Neeth Lehmkuhlen
Flair Hotel Neeth Hotel
Flair Hotel Neeth Lehmkuhlen
Flair Hotel Neeth Hotel Lehmkuhlen
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Flair Hotel Neeth
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
8,0
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
GERD
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GERD
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lutz
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lutz
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
eric
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eric
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Oliver
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Oliver
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jon
Viatge de negocis
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Boris
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boris
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Bernhard
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernhard
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Heinrich
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heinrich
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Ann-Christine
17 de jul. de 2022
Ann-Christine
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
24 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en família
1 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Christer
4 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Övernattning
Christer
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Astrid
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Astrid
Estada de 4 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Matthias
Viatge de negocis
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthias
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Mark
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Bianca Østergaard
5 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk oplevelse
Bianca Østergaard
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Erwin
12 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin
Estada d’1 nit (jul. 2018)








