Solia Legian Bali
Hotel al passeig marítim amb 3 restaurants i bars
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Solia Legian Bali





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació Premier

Habitació Premier
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
El més destacat
Pati
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva

Habitació exclusiva
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Sriwijaya 16, Legian, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mercure Bali Legian
Mercure Bali Legian
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 1.001 opinions
Preu actual: 63 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 250000 IDR per adult i 150000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 600000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Sol House Legian Hotel
Sol House Bali Legian Hotel
Sol House Legian Bali
Sol House Legian
Sol House Bali Hotel
Sol House Bali
Preguntes freqüents
Opinions: Solia Legian Bali
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 9 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kimberly
10 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Kimberly
Estada de 13 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Kimberly
Viatge en parella, Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada de 12 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 16 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Stacy
12 de maig de 2025
Stacy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Neville
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Neville
Estada de 9 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caitlin
8 d’abr. de 2025
Caitlin
Estada de 7 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
joshua
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
joshua
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en parella
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emma
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dorin
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorin
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Galen
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Galen
Estada de 4 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Troy
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Troy
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley N
5 de març de 2025
Bradley N
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley N
Viatge de negocis
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bradley N
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jaincarlo
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jaincarlo
Estada de 14 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location.
Julie
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cheryl
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cheryl
Estada de 10 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
yu yu
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
yu yu
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley N
16 de febr. de 2025
Bradley N
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley N
13 de febr. de 2025
Bradley N
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley N
9 de febr. de 2025
Bradley N
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kylie
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kylie
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Julie Evelyn
Viatge en grup
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie Evelyn
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
James
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
James
Estada de 11 nits (gen. 2025)