Loft Legian Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Legian
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Loft Legian Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Melasti No. 99, Legian, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nadi Hotel Legian
Nadi Hotel Legian
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 45 opinions
Preu actual: 33 €
taxes i impostos inclosos
9 de set. - 10 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar per emportar: 50000 IDR per adult i 35000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 60000 IDR (a 50 m i obert les 24 hores).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 150000 IDR.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 150000 IDR.
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Loft Legian
Legian Loft
Legian Loft Hotel
Loft Hotel Legian
Loft Legian
Loft Legian Hotel
Loft Legian Hotel Bali
Loft Legian Hotel Hotel
Loft Legian Hotel Legian
Loft Legian Hotel Hotel Legian
Preguntes freqüents
Opinions: Loft Legian Hotel
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
SUMIKO
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SUMIKO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
4/10, Deficient
Minji
25 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Minji
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en parella
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yanik
5 de maig de 2025
Yanik
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
9 d’abr. de 2025
Gregory
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Tomoyuki
22 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoyuki
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Tomoyuki
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tomoyuki
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Steven
6 de febr. de 2025
Steven
Estada de 2 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Jonathan A
Viatge en parella, Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan A
Estada de 6 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Stephen
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Stephen
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Tatiana
25 de nov. de 2024
Tatiana
Estada de 4 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Thanh, Calgary
30 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thanh
Estada de 6 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
John Crawford
25 d’oct. de 2024
John Crawford
Estada de 10 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Wesley
21 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wesley
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando
20 d’oct. de 2024
Fernando
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
Abdalmutal
Viatge en parella
15 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdalmutal
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
10 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 5 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Antal
18 d’ag. de 2024
Antal
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Peter
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Melasti
Peter
Estada de 5 nits (jul. 2024)
4/10, Deficient
David, Upper Coomera
30 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Soyoung
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei

Soyoung
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Ben
7 de maig de 2024
Ben
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Ernesto
8 de gen. de 2024
Ernesto
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather
2 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great little hotel
Heather
Estada de 5 nits (jul. 2023)