Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Livio Kuta Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite (Livio)

Suite (Livio)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Un bidet
Barnussos
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Dewi Sri no 17, Kuta, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 60000 IDR per adult i 40000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000 IDR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 300000 IDR només l'anada (fins a 11 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Grand Livio Kuta Hotel Legian
Grand Livio Kuta Legian
Grand Livio Kuta
Grand Livio Kuta Hotel Kuta
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Livio Kuta Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Wendy
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wendy
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Agnes, Badung
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Agnes, Badung
Viatge en família
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Agnes
Estada de 5 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
HARUO
19 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
HARUO
Estada de 7 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
kyunghun
9 de nov. de 2023
kyunghun
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de nov. de 2023
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2023)
8/10, Bo
Marc Eric
Viatge en parella
28 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marc Eric
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
GARY
Viatge de negocis
10 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value
GARY
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de març de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Nicholas
12 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Nicholas
Estada de 12 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Marianne
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HALF HOUR TO BEACH FRONT
Marianne
Estada de 8 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Sylwia
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylwia
Estada de 13 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 13 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
María de los Ángeles
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
María de los Ángeles
Estada de 7 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Greg
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Greg
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Lee
Viatge en grup
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Lee
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 15 nits (març 2019)