Hotel Cap Macabou
A peu de platja, amb piscina a l'aire lliure
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Cap Macabou





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, vistes al jardí

Habitació estàndard, vistes al jardí
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Estudi panoràmic

Estudi panoràmic
El més destacat
Balcó moblat
Menjador independent
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Petit Macabou, Le Vauclin, 97280
Sobre aquest allotjament
Hotel Cap Macabou
Allotjaments similars

Comfortable T2 with terrace and garden
Comfortable T2 with terrace and garden
- Aire condicionat
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.20 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Cap Macabou
Cap Macabou Le Vauclin
Hotel Cap
Hotel Cap Macabou
Hotel Cap Macabou Le Vauclin
Macabou
HOTEL CAP MACABOU Martinique/Le Vauclin
Hotel Cap Macabou Hotel
Hotel Cap Macabou Le Vauclin
Hotel Cap Macabou Hotel Le Vauclin
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Cap Macabou
Opinions
7,4
Bo
8,0/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 14 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hôtel médiocre


Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cap Macabou
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Djemmael
25 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Djemmael
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Allison
31 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien
Allison
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Charlene
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlene
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
François
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fran çois
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Christophe
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week-end zen
Christophe
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Annette
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Annette
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Denrick
17 de maig de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Denrick
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Marc-eric
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marc-eric
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
4/10, Deficient
JEAN PAUL
17 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A deconseiller
JEAN PAUL
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Claire
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bel endroit
Claire
Estada de 3 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
THIERRY, Lyon
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel style hacienda à la Martinique
THIERRY
Estada de 3 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
antoine
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
antoine
Estada de 7 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Did not live up to its reputation. Disappointed...
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pæn hotel
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Marie Marthe
15 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie Marthe
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Véronique
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pas mal
Véronique
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2018)








