Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament L'esplanade





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
taxes i impostos inclosos
3 de jul. - 4 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, vistes al riu

Habitació superior, vistes al riu
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
4 dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
4 dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera o tetera
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Quai du Dr André Provost, Le Pellerin, Pays de la Loire, 44640
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Ibis Budget Nantes Ouest Atlantis Couëron
Hôtel Ibis Budget Nantes Ouest Atlantis Couëron
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 161 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
20 de juny - 21 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per adult i 7.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 15 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir Apple Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament és LGBTQ-friendly
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
L'esplanade Hotel
L'esplanade Le Pellerin
L'esplanade Hotel Le Pellerin
Preguntes freqüents
Opinions: L'esplanade
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ronan
5 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronan
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Soufyane
17 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soufyane
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Gilles
24 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Gilles
Estada de 3 nits (juny 2021)
6/10, Acceptable
Nicolas
1 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Un peu cher pour les prestations
Nicolas
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Patrick
Viatge en família
7 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agréable séjour
Patrick
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Jacques
16 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon rapport qualité/prix
Jacques
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Gauthier
Viatge en família
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gauthier
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
FredF, The Shire
15 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
FredF
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Netty
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Retro basic hotel met goed restaurant.
Netty
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
patrick
29 de jul. de 2020
patrick
Estada de 3 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
pascal
14 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
pascal
Estada de 2 nits (jul. 2020)