Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fleur de Lis





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 171 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Estudi executiu, cuina bàsica

Estudi executiu, cuina bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Cuina bàsica
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2018
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Estudi executiu

Estudi executiu
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2018
Dormitori independent
Barnussos
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2018
Dormitori independent
Bany privat
Armari rober o de rebost
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2018
Dormitori independent
Bany privat
Armari rober o de rebost
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1 Grande-Rue, Le Locle, NE, 2400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Athmos Hotel
Athmos Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 267 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.20 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 17 CHF per adult i 10 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 CHF per animal de companyia per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fleur de Lis Hotel
Hotel Fleur de Lis Le Locle
Hotel Fleur de Lis Hotel Le Locle
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fleur de Lis
Opinions
9,6
Magnífic
10/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en grup
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Hauser
10 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel
Hauser
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Lionel
21 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lionel
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Ludovic
19 d’ag. de 2024
Ludovic
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel, Uster
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Aurore
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Qualité prix, moyen.
Aurore
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonora
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leonora
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan
6 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Simo
1 de des. de 2023
Simo
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
PAUL
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PAUL
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Gianni
28 de set. de 2023
Gianni
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
all you need
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Jerome
13 de jul. de 2023
Jerome
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Natalie
25 de set. de 2022
Natalie
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
7 d’ag. de 2022
Jean-Claude
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Robin
11 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Robin
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas
18 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en grup
31 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Doris
Viatge de negocis
26 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doris
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Luc
23 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luc
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Fabiola
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiola
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Milena
Viatge en família
20 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milena
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Joachim
Viatge en família
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joachim
Estada d’1 nit (jul. 2021)