Sebastien Hotel
Hotel a Lapu-Lapu amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sebastien Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,4 sobre 10
Molt bo
(7 opinions)
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Àtic

Àtic
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor LED
3 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

M. Rizon Building, M.L Quezon HighWay, Ibapo, Lapu-Lapu, Cebu, 6015
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Belmont Hotel Mactan
Belmont Hotel Mactan
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
9.2 de 10, Fantàstic, 189 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 1000.00 PHP per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 130 PHP per adult i 130 PHP per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 1350 PHP per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Sebastien MACTAN
Sebastien Hotel Lapu-Lapu
Sebastien Lapu-Lapu
Sebastien Hotel Hotel
Sebastien Hotel Lapu-Lapu
Sebastien Hotel Hotel Lapu-Lapu
Preguntes freqüents
Opinions: Sebastien Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luc, Shawinigan
Viatge en parella
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Luc
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
AKIHIKO
1 de juny de 2025
AKIHIKO
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Lawrence Dehaven
25 de maig de 2025
Lawrence Dehaven
Estada de 6 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Makoto
16 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Brian
15 de maig de 2025
Brian
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
??
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Asuka
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Asuka
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luc, Shawinigan
Viatge en parella
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luc
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Arne, Hatfield
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Meriam Mae
30 de març de 2025
Meriam Mae
Estada de 9 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
walter lee
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
walter lee
Estada de 13 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luc, Shawinigan
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luc
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nilda
Viatge en grup, Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nilda
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jakob
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jakob
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Arseny
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arseny
Estada de 8 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Gregory
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
You get what you pay for
Gregory
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
KAZUMI
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
KAZUMI
Estada de 2 nits (gen. 2025)
2/10, Horrible
Steven
13 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomoaki
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoaki
Estada de 8 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
MITSUO
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
MITSUO
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomoaki
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomoaki
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2024)