Riverra Inn Langkawi
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Terminal de Ferris de Langkawi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Riverra Inn Langkawi





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 18 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (Deluxe)

Habitació familiar (Deluxe)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (King)

Habitació estàndard (King)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un bidet
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 290, Kampung Padang Lalang, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Lavigo Resort
Lavigo Resort
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 107 opinions
Preu actual: 26 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50 MYR per estada
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 MYR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
En aquest allotjament no se serveix alcohol
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 12 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Riverra Inn
Riverra Inn Langkawi
Riverra Langkawi
Riverra Inn Langkawi Hotel
Riverra Inn Langkawi Langkawi
Riverra Inn Langkawi Hotel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Riverra Inn Langkawi
Opinions
7,2
Bo
7,2/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
27 de març de 2025
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Raheel
4 de febr. de 2025
Raheel
Estada de 11 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Mohamad, Darmstadt
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamad
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
PIK YUAN
29 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
PIK YUAN
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Anthony
5 de des. de 2023
Anthony
Estada de 7 nits (nov. 2023)
4/10, Deficient
hafiz aftab
16 de set. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
hafiz aftab
Estada de 2 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
takashi
6 d’ag. de 2023
takashi
Estada de 5 nits (ag. 2023)
2/10, Horrible
YRIS DEL CARMEN
27 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YRIS DEL CARMEN
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Mohamad hizam bin abu ba
Viatge de negocis
8 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad hizam bin abu ba
Estada d’1 nit (juny 2023)
4/10, Deficient
Muhd
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Muhd
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Nisha, KL
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Nisha
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Fatama
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fatama
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
8 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
24 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
ZULAZRI
19 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZULAZRI
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’ag. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
4/10, Deficient
MrsNobody, MY
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Terrible experience
MrsNobody
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de juny de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2018)