Citin Langkawi by Compass Hospitality

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Terminal de Ferris de Langkawi

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

5,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • Aparcament inclòs
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
  • Aire condicionat
  • Serveis per a empreses

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Habitació familiar

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
  • 20 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No. 3 Jalan Pekan Kuah, Langkawi, Kedah, 07000

Què hi ha als voltants

  • Mercat Nocturn - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Langkawi Parade MegaMall - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Plaça de l'Àguila - 4 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Moll de Kuah - 5 minuts en cotxe - 3.5 km
  • Terminal de Ferris de Langkawi - 5 minuts en cotxe - 3.5 km

Com moure’s per la zona

  • Aeroport Internacional de Langkawi (LGK): a 22 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Restoran Nasi Campur BBQ Top - ‬4 minuts a peu
  • ‪Restoran Haji Ali & Nasi Kandar Asli - ‬5 minuts a peu
  • ‪Restoran Padang Pasir - ‬1 minuts a peu
  • ‪Thai BBQ Seafood - ‬7 minuts a peu
  • ‪Restoran Nasi Ayam Pak Ya - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Citin Langkawi by Compass Hospitality

Hotel a prop de Terminal de Ferris de Langkawi
Citin Langkawi by Compass Hospitality, amb Moll de Kuah a prop, té molt per oferir. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Servei de limusina o xofer, ordinadors disponibles i televisió al vestíbul
  • Assistència turística i per a la compra d'entrades, atenció multilingüe i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
  • Televisors LCD de 22 polzades amb canals per satèl·lit
  • Servei de neteja diari i escriptoris

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de limusina o xofer
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Activitats

  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Dormitori independent

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sala d'ordinadors

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Sense ascensor

Més serveis

  • 4 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2007

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LCD de 22 polzades amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta

Altres

  • Aire condicionat
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Els nens de fins a 11 anys poden allotjar-se de franc sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
  • L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Citin
Citin Hotel
Citin Hotel Langkawi
Citin Langkawi
Citin Langkawi Hotel
Hotel Citin
Hotel Citin Langkawi
Langkawi Citin Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality Hotel
Citin Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality
Citin Compass Hospitality
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi by Compass Hospitality Langkawi
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel Langkawi

Preguntes freqüents

Citin Langkawi by Compass Hospitality accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Citin Langkawi by Compass Hospitality?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Citin Langkawi by Compass Hospitality?

Aquest hotel es troba a Kuah i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Regne Aquàtic de Langkawi i Mercat Nocturn. Langkawi Parade MegaMall i Mesquita Al-Hana també són a menys de 15 min.

Opinions: Citin Langkawi by Compass Hospitality

Opinions

5,4
Puntuació 10: Excel·lent. 12 de 190 opinions
Puntuació 8: Bo. 34 de 190 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 57 de 190 opinions
Puntuació 4: Deficient. 45 de 190 opinions
Puntuació 2: Horrible. 42 de 190 opinions

5,6/10

Neteja

6,2/10

Personal i servei

5,8/10

Comoditats

5,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

Valeska

Estada de 2 nits (oct. 2025)

10/10, Excel·lent

Mitsuru

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Front desk staff is excellent
Estada de 4 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Chong Wee

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Disappointed services
Estada de 4 nits (maig 2023)

6/10, Acceptable

SK

Estada de 2 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Estada de 2 nits (des. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel tidak bagus

Sangat tidak bagus... Pintu tandas tak blh kunci... Cembul pintu bilik rosak... Selimut mcm tak basuh...
Estada de 2 nits (des. 2019)

4/10, Deficient

muhamad rizal

Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nearby to HIG , dataran Lang
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada de 2 nits (oct. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
First. The lighting is horrible , the toilet tank does not stop flowing water makes it very eerie . So we checked out in the night (we checked in at 6pm , checked out at 8pm)and stayed in another hotel which is much better. And the receptionist promised to have someone call me the next day but all nonsense .
Estada d’1 nit (set. 2019)

10/10, Excel·lent

Ahmad

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2019)

2/10, Horrible

CheAm, Malacca

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Location is good, Staff was not friendly during check-in time and answer not properly when i'm asking question! Water heater is not functioning at all! Room with no Mini Bar...
Estada de 3 nits (ag. 2019)

4/10, Deficient

Zaharudin

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2019)

6/10, Acceptable

jong

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
So many mosquito
Estada d’1 nit (març 2019)

8/10, Bo

ng

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for $
Estada d’1 nit (març 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
rundown hotel and room. Old yellowish towels. yellowish pillow case, pillows very.old, yellowish and with stains. asked help to change for better pillow answer given by the staff "all the same and if u want you can go and buy new pillow. the next morning unable to call reception counter frm the room came down all the way, asked for a bottle of drinking water but the staff told me housekeeping staff not here yet, later when they clean the drink will give it to you. The storage room that keeping the water are actually less than 10 steps away frm the reception counter. but she is lazy to get the key, open amd get the water for her guest. poor service.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
the hotel and room are old. pillows casing yellowish colour, the worst is the pillows all with stains, so disgusting (horrible) and very old, yellowish towels. asked help to change the pillows one of the staff said "all pillow the same, if you want better pillow go and buy". called the reception can't get through went down all the way to reception counter just askee for a bottle of drinking water, was told that housekeeping staff not here yet, will give it to u when the staff clean the room. their storage room that keeps the water is only less than 10 steps away frm the counter but the staff is so lazy to get the key, open the door and get for the guest. hotel but no hospitality service. will never go back anymore.
Estada de 2 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Abdullah

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The water heater not working and the ironing board has worn out. Just to stay there 1 or 2 night should be OK.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Completely not worth your money. Super dirty room and flickering lights. Environment not conducive
Estada de 2 nits (nov. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Estada d’1 nit (nov. 2018)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2018)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (oct. 2018)

6/10, Acceptable

Shah

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja

6/10

It wasn’t clean as it's seen
Estada de 2 nits (set. 2018)