Baron Hotel
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Mercat Nocturn
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Baron Hotel





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 23 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Family Room

Family Room
Carregar totes les fotos de: Basic Double or Twin Room

Basic Double or Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No.2 Jalan Lencongan Putra 3, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bayview Hotel Langkawi
Bayview Hotel Langkawi
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Baron Hotel Langkawi
Baron Langkawi
Baron Hotel Hotel
Baron Hotel Langkawi
Baron Hotel Hotel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Baron Hotel
Opinions
6,6
6,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
5 de maig de 2025
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
SK
Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Disappointed
SK
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Sarah
16 d’abr. de 2024
Sarah
Estada de 2 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
jeanne
9 de gen. de 2024
jeanne
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Akhyar
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akhyar
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
ahmed
25 de gen. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Not friendly at all
ahmed
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Sadam
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sadam
Estada de 4 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Graeme
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good value for money, great location
Graeme
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
****"
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Banana
7 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Banana
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Nina
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nina
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
joern
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
joern
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Thiru
11 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiru
Estada d’1 nit (set. 2018)
4/10, Deficient
Jamal, Kedah
25 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamal
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Lise et Rejean, Salaberry de Valleyfield, Québec, Canada
5 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Bien pour une nuit ou deux
Lise et Rejean
Estada d’1 nit (abr. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
4/10, Deficient
Mei Fong
8 de des. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mei Fong
6/10, Acceptable
R.Paramasivam
4 de gen. de 2016
BREAKFAST NOT AS EXPACTED
R.Paramasivam
8/10, Bo
Samsiah, Seremban
1 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samsiah
6/10, Acceptable
ROZILINA, Kedah
1 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ok with the price
ROZILINA
8/10, Bo
Bechan
26 de set. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
楽しく過ごせました
Bechan
6/10, Acceptable
zabidi
29 d’abr. de 2015