Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fliana





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Family)

Habitació Deluxe (Family)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Fimbabahnweg 8, Ischgl, Tirol, 6561
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Madlein
Hotel Madlein
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 59 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 15 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 18 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-19:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Àustria. La d'aquest allotjament és la següent: 4 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 4,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Fliana
Fliana Ischgl
Hotel Fliana
Hotel Fliana Ischgl
Hotel Fliana Hotel
Hotel Fliana Ischgl
Hotel Fliana Hotel Ischgl
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fliana
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nicholas Francis, Hurstpierpoint
Viatge en grup, Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas Francis
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
3 de març de 2025
Michael
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Lone willemoes
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lone willemoes
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Nick
6 de febr. de 2025
Nick
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dirk
13 de set. de 2024
Dirk
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Helene
Viatge en grup
12 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfekt placering
Helene
Estada de 3 nits (març 2024)
8/10, Bo
Thomas, Nunspeet
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 7 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Lewis
6 de febr. de 2024
Lewis
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
SeungKyom
5 de febr. de 2024
SeungKyom
Estada de 11 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Kousay
29 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kousay
Estada de 7 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Markus
Viatge en grup
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markus
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
marinus
Viatge en parella
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
marinus
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en família
27 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 7 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Gudrun
5 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gudrun
Estada de 7 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Thomas Holten
25 de gen. de 2023
Thomas Holten
Estada de 3 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
IAN
Viatge en família
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Överprisat hotell med låg servicenivå.
IAN
Estada de 7 nits (des. 2022)
8/10, Bo
Steen
Viatge en grup
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steen
Estada de 4 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Kate
12 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to stay!
Kate
Estada de 5 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Thomas Holten
Viatge en grup
23 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk oplevelse
Thomas Holten
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
30 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Thomas Kaas
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas Kaas
Estada de 7 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Marcel, München
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada de 2 nits (març 2020)
Últimes tendències a Expedia
Hotels