Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel du Lac





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
6 d’oct. - 7 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Bany privat independent
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Le Bourg, Lacapelle-Viescamp, Cantal, 15150
Sobre aquest allotjament
Hôtel du Lac
Allotjaments similars

Best Western Grand Hotel De Bordeaux
Best Western Grand Hotel De Bordeaux
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 331 opinions
Preu actual: 85 €
taxes i impostos inclosos
19 d’oct. - 20 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 8 i 12 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-21:00.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Lac Lacapelle-Viescamp
Lac Lacapelle-Viescamp
Hôtel du Lac Hotel
Hôtel du Lac Lacapelle-Viescamp
Hôtel du Lac Hotel Lacapelle-Viescamp
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel du Lac
8,6
Excel·lent
9,2
Neteja
9,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Boris
6 de set. de 2024
Boris
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Patricia
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour convenable
Patricia
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Dominique
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dominique
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Khoceila
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très satisfait !
Khoceila
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
gilles
5 de set. de 2023
gilles
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
serge
19 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
serge
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
sylvain
6 d’ag. de 2023
sylvain
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Julien
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deux nuits deux dîners deux petits déjeuners
Julien
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Pierre
Viatge en parella
20 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Laetitia
Viatge en família
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laetitia
Estada d’1 nit (ag. 2022)
2/10, Horrible
PATRICE
11 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
A fuir!!!!
PATRICE
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
tomas
8 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tomas
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Michel
4 d’ag. de 2022
Michel
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Isabelle
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
JOEL
29 de maig de 2022
JOEL
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Nicole
22 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nous reviendrons !
Nicole
Estada de 2 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Pierre
18 d’ag. de 2021
Pierre
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge en grup
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d ’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Patrick
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very pleasant hotel with nice staff
Patrick
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Marie Laure
26 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie Laure
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
roger
Viatge en família
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roger
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
SOUQUIERE
23 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
un bon choix
SOUQUIERE
Estada de 3 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
RAYMOND
17 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RAYMOND
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
29 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2020)