Lazenda Hotel
Hotel a Labuan amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Lazenda Hotel





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Block C& D, Lazenda Centre, Jalan OKK, Abdullah, Labuan, Labuan Federal Territory, 87007
Sobre aquest allotjament
Lazenda Hotel
Allotjaments similars

AZ Hotel & Serviced Apartments
AZ Hotel & Serviced Apartments
- Servei de trasllat a l’aeroport gratuït
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 21 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
5 de nov. - 6 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 300.00 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 75.0 MYR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Lazenda Hotel Labuan
Lazenda Hotel
Lazenda Labuan
Lazenda
Lazenda Hotel Labuan Island/Labuan Town
Lazenda Hotel Hotel
Lazenda Hotel Labuan
Lazenda Hotel Hotel Labuan
Preguntes freqüents
Opinions: Lazenda Hotel
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de set. de 2025
Estada de 2 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Timothy
11 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Heng Wai
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heng Wai
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Bryan Enstein
Viatge de negocis
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan Enstein
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Yoshiyuki
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshiyuki
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Raja Azwan
3 d’ag. de 2024
Raja Azwan
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Raphael
Viatge de negocis
12 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raphael
Estada de 7 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Chelsea
Viatge en família amb nens petits
23 de des. de 2023
Chelsea
Estada de 2 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Raphael
23 de nov. de 2023
Raphael
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
CHUNSU
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHUNSU
Estada de 12 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Hafiz
Viatge de negocis
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hafiz
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Andree
Viatge de negocis
16 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Andree
Estada d’1 nit (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Ravandaran
6 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ravandaran
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Nurul
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nurul
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
L
20 de des. de 2018
L
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Kat
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
8/10, Bo
KU MOHD HAZIZAM
17 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KU MOHD HAZIZAM
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Mohamad zulhaimie
23 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohamad zulhaimie
Estada de 3 nits (maig 2018)








