Hotel Bonne Nuit
Bed and breakfast amb aparcament amb assistència i a prop de l'atractiu següent: Port de Labuan Bajo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Bonne Nuit





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 22 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Any de renovació: 2023
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort (1)

Habitació doble Comfort (1)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Mininevera
Any de renovació: 2023
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Labuan Bajo, Komodo, Labuan Bajo, East Nusa Tenggara
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Jayakarta Suite Komodo Flores
The Jayakarta Suite Komodo Flores
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 121 opinions
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
11 d’ag. - 12 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 60000 IDR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 75000 IDR per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 20000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Bonne Nuit Labuan Bajo
Bonne Nuit Labuan Bajo
Hotel Bonne Nuit Labuan Bajo
Hotel Bonne Nuit Bed & breakfast
Hotel Bonne Nuit Bed & breakfast Labuan Bajo
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Bonne Nuit
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Lars
Viatge en família
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Better than it looks
Lars
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Guilherme
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Guilherme
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
L., Indianapolis
Viatge en parella
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
L.
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Yudai
Viatge en família
1 de des. de 2024
Yudai
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Huzaima
Viatge en família amb nens petits
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Huzaima
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Angie
Viatge en família
17 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angie
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Randall, Ocoee
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Randall
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Minoru
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Minoru
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en parella
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kyoko
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kyoko
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sebastian
Viatge en família amb nens petits
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sebastian
Estada de 2 nits (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Somjate
Viatge en grup
13 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Somjate
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
ARTYOM
6 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ARTYOM
Estada de 3 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Hoang Anh
24 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice owner
Hoang Anh
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Lovaiza
Viatge en grup
24 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lovaiza
Estada de 3 nits (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Yui
7 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
OK stay for one night, would not stay again
Yui
Estada d’1 nit (jul. 2022)
4/10, Deficient
Sebastiana
8 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Not so good experience.
Sebastiana
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Yoma, Eastman
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoma
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Jack, Poznan, Poland
Viatge en família
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Donald
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Good Overnight Stay
Donald
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)