Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Bon Rivage





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 159 €
taxes i impostos inclosos
3 d’oct. - 4 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al llac

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, vistes al llac
8,8 sobre 10
Excel·lent
(13 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al llac

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al llac
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, vistes al llac

Habitació executiva, vistes al llac
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Route de St. Maurice 18, La Tour-de-Peilz, VD, 1814
Sobre aquest allotjament
Hôtel Bon Rivage
Allotjaments similars

Mona Montreux
Mona Montreux
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 1.027 opinions
Preu actual: 206 €
taxes i impostos inclosos
1 d’oct. - 2 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
- Taxa turística: 0 CHF per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 10 CHF per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 CHF per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 CHF per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 60.0 CHF per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hostellerie Bon Rivage Hotel La Tour-de-Peilz
Hostellerie Bon Rivage Hotel
Hostellerie Bon Rivage La Tour-de-Peilz
Hostellerie Bon Rivage
Hôtel Bon Rivage La Tour-de-Peilz
Bon Rivage La Tour-de-Peilz
Bon Rivage
Hôtel Bon Rivage Hotel
Hôtel Bon Rivage La Tour-de-Peilz
Hôtel Bon Rivage Hotel La Tour-de-Peilz
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel Bon Rivage
9,2
Fantàstic
9,6
Neteja
9,0
Ubicació
9,4
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Shelly
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelly
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
John
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Alexander, Columbus
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
Viatge en parella
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isabelle
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Brigitte
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brigitte
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Manprit Kaur
Viatge en grup, Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Manprit Kaur
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sylvie
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada de 8 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HERVE
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HERVE
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Ingrid
Viatge en parella
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions




Ingrid
Estada de 10 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Marcus
Viatge de negocis
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcus
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Urs
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Urs
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mireille
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mireille
Estada de 8 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Markus
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Jonathan
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Amar
6 de maig de 2025
Amar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Birgit
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Birgit
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Simon
Viatge en parella
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Karin
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Amar
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Amar
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Simon
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Simon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lucia
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucia
Estada d’1 nit (març 2025)