Ghironi Hotel
Allotjament als afores amb servei de recepció les 24 hores i bar
Galeria de fotos de l’allotjament Ghironi Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Smart)

Habitació doble (Smart)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 2 llits individuals

Habitació doble, 2 llits individuals
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Cortines opaques
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

VIA DEL TINO 62, La Spezia, 19126
Sobre aquest allotjament
Ghironi Hotel
Allotjaments similars

Hotel Birillo
Hotel Birillo
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aparcament disponible
7.8 de 10, Bé, 298 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 5 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6.90 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 2.50 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 2.50 EUR només l'anada (fins a 18 anys).
- Càrrec per l'ús del bressol: 10 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 20 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Ghironi
Ghironi Hotel
Ghironi Hotel La Spezia
Ghironi La Spezia
Hotel Ghironi
Ghironi Hotel Property
Ghironi Hotel LA SPEZIA
Ghironi Hotel Property LA SPEZIA
Preguntes freqüents
Opinions: Ghironi Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Riccardo
Viatge de negocis
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riccardo
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
OTTAVIO
Viatge de negocis
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
OTTAVIO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Cristina
Viatge de negocis
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cristina
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Ella
Viatge en grup
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ella
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
JONGBEOM
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가성비 좋은 호텔
JONGBEOM
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Rosa M
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel com bom acesso a transporte
Rosa M
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Douglas
Viatge en família
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Mário
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Férias em família
Mário
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Corrado
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vacanze 2019
Corrado
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Mariana
29 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
29 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Kathleen
21 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kathleen
Estada de 2 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)







