Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel del Cid





Serveis populars
El preu actual és de 58 €
4 d’ag. - 5 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació doble, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Habitació familiar, diversos llits
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Habitació doble, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Habitació triple, 3 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Liber Bernardo O'Higgins 138, La Serena, Coquimbo, 1700000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Diego de Almagro La Serena
Hotel Diego de Almagro La Serena
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 333 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Cid La Serena
Cid La Serena
Del Cid Hotel
Del Cid Hotel
Hotel del Cid Hotel
Hotel del Cid La Serena
Hotel del Cid Hotel La Serena
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel del Cid
Opinions
8,6
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
David, San Luis Potosi
Viatge en grup
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Waldo
Viatge en família
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Waldo
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniela
16 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniela
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Salena
4 d’abr. de 2023
Salena
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Ricardo
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy Uen limpieza y preocupacion por su presentaci
Ricardo
Estada de 4 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
jack
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bel emplacement et tranquillité
jack
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
eliana
Viatge en família
23 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eliana
Estada de 3 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Apenas uma noite
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Danilo
Viatge de negocis
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Felicitaciones y 100% recomendable
Danilo
Estada de 5 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
David
Viatge en família
18 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
David
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Carolina
Viatge en família
5 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carolina
10/10, Excel·lent
Alejandro
10 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Colonial😁
Alejandro
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
CARLOS R.
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mis comentarios
CARLOS R.
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Evert, Springdale
6 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Evert
Estada de 5 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Raúl
Viatge en família
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Súper
Raúl
Estada de 3 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Agustín
Viatge en família
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agustín
Estada de 3 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
gema
5 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gema
Estada de 5 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
juan
Viatge en família
3 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estadía en hotel el cid
juan
Estada de 4 nits (gen. 2022)
2/10, Horrible
Julia
Viatge en família
1 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Julia
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Erika
Viatge en família
31 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada de 4 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en família
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vacaciones inolvidables
Luis
Estada de 3 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Dolores
27 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Relajo.
Dolores
Estada d’1 nit (gen. 2022)