Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rennova





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 85 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual executiva, 1 llit doble

Habitació doble per a ús individual executiva, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 13 esq. Julio Patiño 695, Calacoto Zona Sur, La Paz
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mitru Express
Mitru Express
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 183 opinions
Preu actual: 66 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional bolivià sobre el valor afegit (13 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de pagar aquest impost sobre el valor afegit (13 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 18.00 USD per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rennova La Paz
Rennova La Paz
Hotel Rennova Hotel
Hotel Rennova La Paz
Hotel Rennova Hotel La Paz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rennova
Opinions
9,0
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andreas, Nordkirchen
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andreas
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Analisa
Viatge de negocis
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Analisa
Estada de 7 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Fabian
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
William
Viatge de negocis
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 7 nits (set. 2024)
8/10, Bo
William
Viatge en grup
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 8 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
MELVIN
4 d’ag. de 2024
MELVIN
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena experiencia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
RICHARD
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RICHARD
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Isaac
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exelente precio!
Isaac
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian, New York
Viatge de negocis
28 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen Hotel
Martin
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge
17 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família
28 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Carlos
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 6 nits (març 2023)
8/10, Bo
Denis
Viatge de negocis
27 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Denis
Estada de 3 nits (maig 2022)
6/10, Acceptable
Carlo
Viatge de negocis
13 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Carlo
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Carlo
Viatge de negocis
8 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carlo
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Pablo
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pablo
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Elisa
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and clean!
Elisa
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Daniela
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom zona sul é linda
Daniela
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Seongchul
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
지금 바로 체크인하지 마세요
Seongchul
Estada d’1 nit (jul. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en parella
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)