Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fleur-de-Lys





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 181 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, 3 dormitoris

Suite, 3 dormitoris
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13 Avenue Léopold-Robert, La Chaux-de-Fonds, Neuchâtel, 2300
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Athmos Hotel
Athmos Hotel
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 278 opinions
Preu actual: 137 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 4.20 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 30 CHF per animal de companyia per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 30.0 CHF per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fond
Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fond
Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Hotel Fleur-de-Lys Hotel
Hotel Fleur-de-Lys La Chaux-de-Fonds
Hotel Fleur-de-Lys Hotel La Chaux-de-Fonds
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fleur-de-Lys
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Andreas
1 de gen. de 2024
Andreas
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
antony
30 de nov. de 2023
antony
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge de negocis
25 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emmanuelle
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Emmanuelle
Viatge de negocis
14 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuelle
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Arnd
Viatge de negocis
30 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnd
Estada de 3 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Rene
Viatge en família
6 de jul. de 2023
Rene
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2023)
4/10, Deficient
Christophe
Viatge de negocis
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Déconseillé si vous voulez dormir.
Christophe
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Gabi
25 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabi
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Christoph
Viatge en grup
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christoph
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ludwig
Viatge en parella
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ludwig
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
THIERRY
Viatge de negocis
4 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
THIERRY
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Yann-Eric
Viatge de negocis
18 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Bon accueil et bon rapport Q/P
Yann-Eric
Estada de 4 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Richard, Espoo
Viatge de negocis
7 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Richard
Estada de 3 nits (maig 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bon accueil. Correct. Propreté à optimiser
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2022)
8/10, Bo
Yann-Eric
Viatge de negocis
28 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent accueil. Bon rapport Q/P
Yann-Eric
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Benno
2 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benno
Estada de 5 nits (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de des. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Jean-Louis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean-Louis
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Terry
Viatge de negocis
20 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Book parking in advt!
Terry
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Yann-Eric
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yann-Eric
Estada de 3 nits (set. 2021)