Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis La Bresse Gerardmer





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7 Rue De La Clairie, La Bresse, Vosges, 88250
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel des Bains
Hotel des Bains
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 334 opinions
Preu actual: 95 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.90 EUR per adult i 6.45 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7.50 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Bresse Gerardmer
ibis Gerardmer
ibis Gerardmer Hotel
ibis Gerardmer Hotel Bresse
ibis Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer Hotel
ibis La Bresse Gerardmer La Bresse
ibis La Bresse Gerardmer Hotel La Bresse
Preguntes freqüents
Opinions: ibis La Bresse Gerardmer
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
François
Viatge de negocis
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Francoise
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francoise
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Philippe
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yves
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yves
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sanghyouk
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sanghyouk
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Jeremy
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
Eloi
3 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Eloi
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jean-Michel
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix
Jean-Michel
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sandrine
Viatge en família
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandrine
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge de negocis
3 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 4 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Anne
Viatge de negocis
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean-Michel
Viatge en família
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Michel
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Heinz-Bernd
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heinz-Bernd
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
David
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Sylvie
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sylvie
Estada d’1 nit (juny 2024)
6/10, Acceptable
Capadoce
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Capadoce
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
BRIGITTE
16 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander : chambre avec terrasse.
BRIGITTE
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Mario
Viatge de negocis
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Petit déjeuner au top
Jérôme
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Frédéric
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frédéric
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Frederic
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada de 4 nits (febr. 2024)