Langley Resort Napoléon Bonaparte
Hotel per a famílies amb piscina de temporada a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Langley Resort Napoléon Bonaparte





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3, Place Paoli, L'Île-Rousse, Haute-Corse, 20220
Sobre aquest allotjament
Langley Resort Napoléon Bonaparte
Allotjaments similars

Splendid Hotel
Splendid Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 112 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.87 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: abril-octubre
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Langley Napoléon Bonaparte L'Ile-Rousse
Langley Resort Napoléon Bonaparte L'Ile-Rousse
Langley Napoléon Bonaparte
Langley Napoleon Bonaparte
Langley Resort Napoléon Bonaparte Hotel
Langley Resort Napoléon Bonaparte L'Île-Rousse
Langley Resort Napoléon Bonaparte Hotel L'Île-Rousse
Preguntes freqüents
Opinions: Langley Resort Napoléon Bonaparte
Opinions
7,4
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
Michèle
12 de set. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mecontente
Michèle
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
frederic
10 de set. de 2022
frederic
Estada d’1 nit (set. 2022)
2/10, Horrible
Apolline
Viatge en grup
15 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Apolline
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Frank
Viatge en família
23 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frank
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Mark
1 de jul. de 2022
Mark
Estada d’1 nit (juny 2022)
6/10, Acceptable
PHILIPPE
19 de juny de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
PHILIPPE
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
jean-pierre
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
très bon séjour, nous reviendrons !!!!Renn
jean-pierre
Estada de 5 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
sandrine
Viatge en parella
10 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
sandrine
Estada de 2 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Sonia
Viatge en família
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonia
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
christine
Viatge en família
4 de set. de 2021
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
christine
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Fabrice
Viatge en família
26 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel dans son jus
Fabrice
Estada de 2 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Jean-Marc
23 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Jean-Marc
Estada de 2 nits (ag. 2021)
2/10, Horrible
Joel
16 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
bas niveau rattrapé par son emplacement
Joel
Estada de 7 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Nasser
Viatge en família
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nasser
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en grup, Viatge en família
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Supernöjda!



Maria
Estada de 7 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Det gamle slot
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Det franske slot med god beliggenhed
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Sandra
10 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 4 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
philippe
25 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
mustapha
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mustapha
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Jean louis
Viatge en família
27 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres tres bien...a refaire
Jean louis
Estada d’1 nit (ag. 2020)








