THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores, molt a prop de Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Articles de tocador de disseny
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, no fumadors (King)

Habitació doble estàndard, no fumadors (King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors (King)

Habitació doble superior, no fumadors (King)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un vàter amb bidet electrònic
Articles de tocador de disseny
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Six Senses Kyoto
Districte de Higashiyama
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.8 de 10, Excepcional, 23 opinions
Preu actual: 702 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

385 Funebokocho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8443
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi
THE GENERAL KYOTO Shijyo Shinmachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 107 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 2300 JPY per adult i 2300 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
ZA JENERARU KYOUTO BULTUKOUJISHINMACHI
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Hotel
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Kyoto
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cathy
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cathy
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
HUANG
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HUANG
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Loudi-Mae
Viatge en família amb nens petits
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loudi-Mae
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
Viatge en parella
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wendy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Perry
15 de des. de 2024
Perry
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lijuan
9 de nov. de 2024
Lijuan
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Gabriel
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Our stay at the General Kyoto Bukkoji Shinmachi
Gabriel
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Sue
Viatge en parella
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sue
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hinata
Viatge en parella
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hinata
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
LEE
7 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LEE
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Anastasia
Viatge en grup
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anastasia
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Masami
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masami
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Deidre
Viatge en família
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Deidre
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Joost
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Joost
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Justin
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Justin
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
IRVIN A
Viatge en família
7 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IRVIN A
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
YUNJUNG
2 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUNJUNG
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
直彦
Viatge de negocis
14 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
直彦
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
YU SHENG
Viatge en família
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YU SHENG
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en parella
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada de 4 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Yiyin
Viatge en família
18 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yiyin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Lauren
Viatge en parella
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lauren
Estada de 4 nits (ag. 2023)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
- Hotels a Londres
- Hotels propers a Aeroport Internacional de Josep Tarradellas Barcelona-El Prat
- Hotels a Oberrad
- Hotels a Muntanyola
- Hotels a Vilassar de Mar
- Hotels a Mâcon
- Hotels a Catalunya Central
- Hotels propers a Cap de Creus
- Olivi1948 - Boutique Guesthouse
- Hotels a Elna
- Hotel Sa Voga
- Hotels a Madrid
- Hotels a Kotlandi
- Tots els tipus d’allotjament
Paquets