Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yadoya Dejavu





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, vistes al pati

Habitació, no fumadors, vistes al pati
El més destacat
Banyera d'hidromassatge privada
Control de la temperatura
Frigorífic
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, vistes al pati

Habitació, no fumadors, vistes al pati
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera d'hidromassatge
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 775 €
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

45 Daikokucho Nakagyo Ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8031
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hearton Hotel Kyoto
Hearton Hotel Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 52 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 2000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Yadoya-Dejavu Inn Kyoto
Yadoya-Dejavu Inn
Yadoya-Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu
Yadoya-Dejavu House
Yadoya Dejavu Hotel
Yadoya Dejavu Kyoto
Yadoya Dejavu Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Yadoya Dejavu
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
3 d’oct. de 2019
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Yoon
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Not a hotel I would book again.
Yoon
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Elizabeth
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
LAURA
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryokan Royalty
LAURA
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Rob, London
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rob
Estada de 4 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Vivian
20 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful little place to stay!
Vivian
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Hoaiguru, Singapore
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hoaiguru
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful, welcoming stay
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Alice
20 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely stay!
Alice
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Suheyla
14 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden Gem
Suheyla
Estada de 2 nits (juny 2018)
2/10, Horrible
Robert, München
29 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Drei Zimmer über Steakhaus
Robert
Estada de 3 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best kept secret in Japan
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Jeff, Toronto
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeff
Estada de 4 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Kevin, New York, USA
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
観光客さんには
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boutique Hotel in the heart of Kyoto
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2018)
2/10, Horrible
p, Tokyo
26 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very bad experience
p
Estada de 6 nits (abr. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
25 d’abr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Its a loaction no taxi driver was familiar with.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets