Galeria de fotos de l’allotjament Yadoya Lodge





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 144 €
7 d’oct. - 8 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament (Lodge Style)

Apartament (Lodge Style)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
També et pot agradar

Oakwood Hotel Oike Kyoto
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.2 de 10, Fantàstic, 953 opinions
Preu actual: 111 €
10 d’oct. - 11 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2F 14-1 Syugakuin Obayashi-cho, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8081
Sobre aquest allotjament
Yadoya Lodge
Unitats en un hotel apartament a Kyoto amb cuines bàsiques i banyeres profundes
Aquest hotel apartament té un bar, registre d'entrada exprés i registre de sortida exprés. La wifi en zones públiques és gratis. Cada apartament destaca per oferir comoditats com ara una banyera profunda; a més, inclou wifi gratuïta i una cuina bàsica. Gràcies als al televisor de pantalla plana amb reproductor de DVD, l'entreteniment està garantit. A més, tindràs un frigorífic i un microones a la teva disposició. El servei de neteja no està disponible.
Yadoya Lodge ofereix 2 habitacions amb aire condicionat que inclouen reproductors de DVD i sabatilles. Les habitacions estan moblades i decorades individualment. La cuina bàsica està equipada amb frigorífic, placa de cuina, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria. El bany està equipat amb una dutxa i una banyera profunda. A més, hi trobaràs un bidet, articles de tocador gratuïts i assecador de cabells.
Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Totes les habitacions disposen d'un televisor de pantalla plana.
Allotjaments similars

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 2.300 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
YADOYA Iron-Lodge Apartment Kyoto
YADOYA Iron-Lodge Apartment
YADOYA Iron-Lodge Kyoto
YADOYA Iron Lodge
YADOYA LODGE Kyoto
YADOYA Kyoto
YADOYA LODGE Kyoto
YADOYA LODGE Aparthotel
YADOYA LODGE Aparthotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Yadoya Lodge
Opinions
9,8
Magnífic
9,0/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Soma
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Best place to stay in Kyoto, outstanding host
Soma
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
TOMOHIRO
Viatge en família
27 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
TOMOHIRO
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
kazuyo
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazuyo
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Iryna
Viatge de negocis
1 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Iryna
Estada de 8 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Georgette
30 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un petit paradis
Georgette
Estada de 9 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
面白い宿
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素敵なお宿です。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Hisao
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ユニークなインテリアにドッキリ
Hisao
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
イノベーション
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Chang Hyun
7 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시 머물고 싶은 곳

Chang Hyun
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
YUKARI
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
とても良かったです
YUKARI
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de set. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació