Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe (with Living Area)

Habitació amb dos llits individuals Deluxe (with Living Area)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, diversos llits, cuina bàsica

Suite, diversos llits, cuina bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, diversos llits, cuina bàsica, planta baixa (Garden View)

Suite, diversos llits, cuina bàsica, planta baixa (Garden View)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe (with Living Area)

Habitació doble Deluxe (with Living Area)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite executiva, 2 dormitoris, cuina bàsica

Suite executiva, 2 dormitoris, cuina bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 llit de matrimoni, cuina bàsica (Garden View)

Suite, 1 llit de matrimoni, cuina bàsica (Garden View)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 462 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

58 Matsuya-cho, Kyoto, Kyoto, 604-0831
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.8 de 10, Excepcional, 231 opinions
Preu actual: 169 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1699 JPY per nit (a 50 m).
- Càrrec per l'ús del bressol: 2000.0 JPY per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tomoya Residence Hotel Nijo Takakura
Tomoya Residence Kyoto Nijo Takakura
Tomoya Residence Nijo Takakura
Tomoya Resince Nijo Takakura
Tomoya Kyoto Nijo Takakura
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Hotel
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Kyoto
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kyoko
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kyoko
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful Stay!
Viatger verificat
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammad G
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mohammad G
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Guillaume
28 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillaume
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Marlon, Berkeley
Viatge en grup
19 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marlon
10/10, Excel·lent
Ngo
16 d’ag. de 2022
Ngo
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
ryo
Viatge en grup
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ryo
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Hiroshi
Viatge en família
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hiroshi
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Sayuri
Viatge en grup
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sayuri
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かなホテル
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Yossy, 東京
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yossy
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Yossy, 東京
Viatge de negocis, Viatge en família
2 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yossy
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hotel
Viatger verificat
Estada de 7 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Chie
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
きめ細やかな心遣いが素晴らしい、上質なホテル
Chie
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (abr. 2019)