Tanoya
Casa d'hostes amb una cafeteria i a prop de l'atractiu següent: Castell Nijō
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tanoya





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 178 €
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Sofà llit
Un cobrellit
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes al jardí

Habitació amb dos llits individuals, vistes al jardí
El més destacat
Pati
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple tradicional (Japanese Style)

Habitació quàdruple tradicional (Japanese Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati
Menjador independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Sofà llit
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 663 €
22 de jul. - 23 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

462-6, Shinhakusuimaruchou, Kamigyou-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8205
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyoto Brighton Hotel
Kyoto Brighton Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.6 de 10, Excepcional, 1.291 opinions
Preu actual: 143 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Japanese futons are provided based on the number of adults in the reservation.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 10 anys
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tanoya Inn Kyoto
Tanoya Inn
Tanoya Kyoto
Tanoya Kyoto
Tanoya Guesthouse
Tanoya Guesthouse Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Tanoya
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
10/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gemma
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gemma
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Birgitte, Henrico
Viatge en família
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Birgitte
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Severin
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Severin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Sara, Rawda
Viatge en família
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
yasue
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yasue
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Jerzy
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerzy
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
John, Chicago
Viatge en parella
4 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
MARCELA
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARCELA
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Aguriken
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aguriken
Estada d’1 nit (jul. 2019)