Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tabiya Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors

Habitació quàdruple, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Caixa forta
També et pot agradar

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Districte de Higashiyama
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 22 opinions
Preu actual: 729 €
27 d’ag. - 28 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

329 Tabiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8038
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel
TABIYA HOTEL Kyoto
TABIYA HOTEL Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Tabiya Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NICE
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
shota
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
shota
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
tony, カリフォルニア
Viatge en parella
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
tony
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
快適
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Miu
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miu
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
30 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Lauren
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lauren
Estada de 4 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Toshihiro
15 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshihiro
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly hotel.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
NAOMI
18 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適なホテルでした。
NAOMI
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
saem
21 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족했습니다
saem
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
YU-JEN
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
整潔OK 地點不錯 房型很小
YU-JEN
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Wing Kai
8 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Wing Kai
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)