THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho
Hotel amb un gimnàs obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Kawaramachi
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (For 3)

Habitació superior (For 3)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, cuina bàsica

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, cuina bàsica
El més destacat
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (For 2)

Habitació superior (For 2)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Un cobrellit
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

SOWAKA
Gion
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 92 opinions
Preu actual: 775 €
20 de jul. - 21 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

241-1 Nabeyacho, Kyoto, Kyoto, 600-8055
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.6 de 10, Excepcional, 54 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2500 JPY per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 1900 JPY per dia (a 5 m i obert les 24 hores).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 3000.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests traveling with a service animal must contact the property prior to arrival.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
ENSO ANGO FUYA 2 Hotel Kyoto
ENSO ANGO FUYA 2 Hotel
ENSO ANGO FUYA 2 Kyoto
ENSO ANGO FUYA 2
THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuya
THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho Hotel
THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho Kyoto
THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: THE GENERAL KYOTO Takatsuji Fuyacho
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 d’oct. de 2021
Estada de 5 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
8/10, Bo
kazuyoshi
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazuyoshi
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
RYUTA
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
RYUTA
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Stuart, New York
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stuart
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
SK, 京都
Viatge de negocis
10 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SK
Estada de 4 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Dee, TORONTO
Viatge en grup
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dee
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
JUNG EUN
29 de gen. de 2020
JUNG EUN
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great boutique hotel in Kyoto
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Tung Yee Grace
19 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent location and comfortable room
Tung Yee Grace
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Matthew
Viatge en grup
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good and pleasant stay
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Hsingbang
Viatge en grup
26 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hsingbang
Estada de 7 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Alvaro
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente hotel
Alvaro
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Leslie
Viatge en família
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leslie
Estada de 2 nits (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels