TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Hotel a Kyoto, al passeig marítim i amb servei de recepció obert les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, no fumadors

Habitació doble superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Shower)

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors (with Shower)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un cobrellit
Dormitoris
Banyera profunda
Un assecador de cabells
També et pot agradar

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Centre de Kyoto
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 680 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

103-3 Oidecho, Higashiyama, Kyoto, Kyoto, 605-0022
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

THE HOTEL HIGASHIYAMA KYOTO TOKYU, A Pan Pacific Hotel
THE HOTEL HIGASHIYAMA KYOTO TOKYU, A Pan Pacific Hotel
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 186 opinions
Preu actual: 150 €
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal que oscil·la entre els 200 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació per nit. Tingues en compte que es poden aplicar més exempcions. Per a més informació, posa't en contacte amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tassel Sanjo Shirakawa Kyoto
TASSEL HOTEL SANJYO SHIRAKAWA
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Kyoto
Tassel Hotel Sanjo Shirakawa Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: TASSEL HOTEL Sanjo Shirakawa
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kaido
Viatge de negocis
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kaido
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gloryvee, Humacao
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gloryvee
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Takuya
Viatge en família
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takuya
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jessica
Viatge en família
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessica
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Krista
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Krista
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
12 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Saul
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saul
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Burcu
Viatge en parella, Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Burcu
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lynda
Viatge en parella
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynda
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
???
10 de març de 2025
???
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Higi
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Higi
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Yu Lung
6 de març de 2025
Yu Lung
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heather
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monica
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiori
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiori
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jennifer
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicole
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicole
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Michiko
Viatge en grup
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michiko
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel & location.. great condition!
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tanja
Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Skønt ophold
Tanja
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ulrich
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulrich
Estada de 5 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)